امام جمعه همدان:
آیت الله محمدی با بیان اینکه طی چندسال اخیر ۲۸ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده است، گفت: جاده و ریل و فرودگاه و دانشگاه و دانشجو نداشتیم و نیرو‌های مسلح از نظر ساختاری هیچ سلاحی در اختیار نداشتند و همه متعلق به آمریکا بود، اما ایران امروز از نظر نظامی یک قدرت جهانی است.
کد خبر: ۵۶۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 11 February 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بابیان اینکه حضور حماسی مردم نشان‌دهنده حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: عده‌ای زخم خورده به دنبال سیاه‌نمایی خدمات نظام هستند.

به گزارش مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان با قدردانی از مردم برای حضور گسترده در این مراسم، عنوان کرد: ایران اسلامی قبل از انقلاب در عرصه جهان هویتی نداشت.

وی با بیان اینکه امروز دنیا تماشاگر حماسه حضور مردم ایران اسلامی در هزار شهر و چندصد روستا است، گفت: قدردان شما مردم هستیم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب گفته می‌شد ایران یکی از ایالت‌های امریکا است، گفت: ایران در عرصه‌های مختلف ناتوان بود، اما به برکت انقلاب ایران بالاترین هویت را در دنیا دارا است و دوست و دشمن به این معترف هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه دنیا برای ایران حسابی باز نمی‌کرد، گفت: عار و ننگ آن روز‌ها نه تنها قابل تحمل نیست حتی قابل بیان نیز نیست.

وی با بیان اینکه در ان دوران ایران در عرصه فرهنگ، حجاب، نیرو‌های مسلح، دانشگاه و سایر زمینه‌ها جایگاهی نداشت، گفت: به برکت انقلاب اسلامی؛ ایران به عظمت و حرمت رسید.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بابیان اینکه عده‌ای زخم خورده به دنبال سیاه‌نمایی خدمات نظام هستند، گفت: انقلاب معجزه کرده و فقط باید چشم‌های خود را باز کرد تا آن را دید.

آیت الله محمدی با بیان اینکه طی چندسال اخیر ۲۸ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده است، گفت: جاده و ریل و فرودگاه و دانشگاه و دانشجو نداشتیم و نیرو‌های مسلح از نظر ساختاری هیچ سلاحی در اختیار نداشتند و همه متعلق به آمریکا بود، اما ایران امروز از نظر نظامی یک قدرت جهانی است

وی با تاکید براینکه امروز دشمن آنقدر ذلیل شده که به دیوار نویسی دزدانه متوسل شده و دشمن مستاصل است، گفت: آرزوی یک عمر استان همدان بود که بوق قطار را بشنوند و این امر محقق شد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه همه دولت‌ها کار کرده اند منتها برخی فقط عینک بدبینی به چشم زده اند و ضعف‌ها را می‌بینند و از دیدن قوت‌ها خودداری می‌کنند، گفت: انصاف را نباید نادیده گرفت.

وی بابیان اینکه باید انتقاد از دولت منصفانه باشد، گفت: همدلی دولت و ملت باید بیشتر شود و باید منصفانه قضاوت کرد.

امام جمعه همدان با تاکید براینکه ما اگر انتقادی هم به دولت داشته باشیم باید با همدلی و وحدت به حل آن کمک کنیم، با طرح این سئوال که قبل از اسلام و انقلاب به برکت پدران تاج دار چه داشتیم؟ گفت: آن‌ها ایران بزرگ را تجزیه کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی را دشمن نتوانست از ما بگیرد، گفت: همه دنیا در عرصه بین الملل ایران را می‌ستایند.

آیت الله محمدی با بیان اینکه رهبرایران اسلامی شخصیت اول جهان امروز است، گفت: ۳۹ سال از انقلاب گذشته و در این مدت دشمن یه لحظه از نقشه‌های خود دست برنداشته است.

وی با بیان اینکه بعضی یاوه گویی‌ها در فضای مجازی نباید در روحیه شما تاثیر بگذارد، گفت: صهیونیت‌ها اسرائیل را به عنوان غده سرطانی علم کردند، اما به برکت انقلاب اسلامی ایران اسرائیل ذلیل شده است.

امام جمعه همدان عنوان کرد: آن اسرائیلی که در ۶ روز جنگ کشور‌های عربی را شکست داد، امروز به برکت انقلاب و خون شهدا ذلیل شده است و میان لبنان و خودش دیوار می‌کشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از موشک ایران می‌ترسد، گفت: دیروز سیم خاردار نمی‌توانستیم تولید کنیم و امروز موشک‌های دوربرد ما، کشور‌های اروپا را زیر پا می‌گذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار