فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ طرح عمرانی و خدماتی در پنجمین روز از دهه فجر با صرف و برآورد دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان اعتبار و حضور معاون عمرانی استاندار همدان در شهرستان تویسرکن خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 06 February 2018
در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهر‌های مختلف استان همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش تسنیم، همزمان به پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان و مردم چندین پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در نقاط مختلف استان همدان کلنگ‌زنی یا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار نهاوند گفت: چندین طرح عمرانی و خدماتی با هدف محرومیت‌زدایی در شهرستان بهار افتتاح شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بهسازی روستای بهادربیگ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری اشاره کرد.

محسن مرادی پناه افزود: در این روستا ۲۰ هزار متر مربع زیرسازی، هزار و ۵۰۰ مترمربع جدول‌گذاری، ۲ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت‌ریزی و ۶ هزار مترمربع ساخت و تملک زمین بوستان تفریحی به همراه تجهیزات انجام شده است.

مرادی پناه بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای اختاچی از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز است که در زیربنایی به مساحت ۹۰ مترمربع دارای اتاق بهورزی، پزشک، تزریقات و سالن انتظار با بیش از ۱۱۵ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی به بهره‌برداری رسید.

وی اعلام کرد: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، اقامتگاه بوم‌گردی روستای وهنان در ساختمانی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی با هدف ایجاد اشتغال و معرفی روستا‌های گردشگری با اشتغال‌زایی برای ۵ نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار بهار افزود: پل عابر پیاده روستای زاغه و ۴ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز با بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

مرادی پناه از پایان آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری روستای حسین آباد عاشوری نیز خبر داد و گفت: این طرح شامل زیرسازی، آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، جابجایی تیر برق و پایه‌گذاری به مقدار ۱۲ هزار متر مربع با بیش از ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری می‌شود.

۲۰ طرح عمرانی در تویسرکان بهره برداری و کلنگ زنی شد

فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ طرح عمرانی و خدماتی در پنجمین روز از دهه فجر با صرف و برآورد دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان اعتبار و حضور معاون عمرانی استاندار همدان در شهرستان تویسرکن خبر داد.

حبیب مومیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از اصلاح، نوسازی و به روز رسانی شبکه توزیع برق روستای گل آباد و همزمان ۱۵ طرح مشابه بودیم که اعتباری معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آن‌ها هزینه شده است.

وی افزود: همچنین در پنجمین روز از دهه فجر، مدرسه روستای "قلی لاله علیا" با زیر بنای ۶۰ متر مربع و صرف اعتباری معادل ۱۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مومیوند از آغاز مراحل اجرایی مدرسه سه کلاسه روستای برگچه با زیر بنای ۲۰۲ متر مربع و اختصاص اعتباری معادل ۲۵۰ میلین تومان خبر داد و بیان کرد: مدرسه خیر ساز "پدر" نیز با ۸۱۰ متر مربع زیر بنا و برخورداری از شش کلاس در سه طبقه و با صرف اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان امروز در شهر سرکان به بهره‌برداری رسید.

۷ خانه بهداشت روستایی ۶ ماهه در کبودراهنگ ساخته و به بهره‌برداری رسید

احسان قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کبودرآهنگاظهار داشت: امروز خانه بهداشت روستای "گل آباد" با برخورداری از ۱۰۰ متر مربع زیر بنا و صرف اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

قنبری گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر چند طرح عمرانی و بهداشتی برای محرومیت‌زدایی در روستا‌های کبودراهنگ افتتاح شد.

وی افزود: امروز ۷ خانه پزشک به طور همزمان در ۷ روستا افتتاح شد که هر یک از آن‌ها ۵۰ میلیون تومان اعتبار و در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه این خانه‌ها در ۶ ماه ساخته شده، تصریح کرد: این خانه‌ها در روستای کوهین، شیرین‌سو، داق داق آباد وایده‌لو افتتاح شده و هر یک ۵۰ مترمربع مساحت دارد.

قنبری از افتتاح طرح بهسازی ۱۲ روستا به طور همزمان نیز خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارهزینه شده است.

وی با اشاره به سفر استاندار به کبودراهنگ برای افتتاح دو طرح مهم بیان کرد: دهکده حیات وحش منطقه گردشگری علیصدر و طرح گازرسانی به ۷ روستای کبودراهنگ، فردا با حضور استاندار به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار کبودراهنگ اعلام کرد: برای ساخت این دهکده ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که موجب جذب بیشتر گردشگر به این منطقه می‌شود.

قنبری مطرح کرد: برای گازرسانی به ۷ روستای کبودراهنگ نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و با این کار همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کبودراهنگ از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی از افتتاح ۲۸۳ طرح با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: افتتاح این طرح‌ها، اشتغال‌زایی ۲۷۵ نفر را به دنبال دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار