کد خبر: ۵۶۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 06 February 2018
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه باید در مقابل دشمن تقویت شود، گفت: مسئولیت در نظام جای پول جمع کردن و دعوای حزبی نیست.

به گزارش فارس حمید رضا حاجی بابایی در جشن پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در همدان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با اشاره به فعالیت تعداد زیادی از شبکه‌های فارسی علیه نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: همه این‌ها برای خنثی کردن موفقیت‌های نظام و انقلاب طراحی شده است.

وی با بیان اینکه همه این دشمنی‌ها نشان از قدرتمند بودن کشور ایران دارد، افزود: کشور ایران به یاری خدا و رهنمودهای، ولی فقیه توانست آمریکا را از کشور و از منطقه خارج کند و این نشان از اقتدار ماست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصدی از بودجه کل کشور در برنامه ششم توسعه به صدا و سیما اختصاص یافته است، گفت: علیرغم گام‌های بلندی که در صدا و سیما برداشته شده، اما با مطلوب فاصله داریم و باید رسانه را در مقابل دشمنان تقویت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید در نظام قدم‌هایی برداریم و از گام‌هایی که نادرست برداشته شده برگردیم، یادآور شد: امروز شاهد ندانم‌کاری‌هایی هستیم که باید آن‌ها را در مجلس اصلاح کنیم تا بتوانیم سال‌ها برکت آن را در کشور ببینیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه جمع‌بندی مطالب در مجلس به سمتی است که شاهد شفافیت بیشتر هستیم، افزود: یارانه افراد نیازمند پرداخت و محرومان نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه فاصله طبقاتی نباید در کشور زیاد باشد چراکه این زیبنده نظام نیست، خاطرنشان کرد: مجلس در این زمینه گام‌هایی برداشته و برای افرادی که درآمد پایین دارند از آن‌ها مالیات گرفته نمی‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برقراری عدالت در جامعه مطالبه رهبری است، تصریح کرد: مالیات‌ها باید تعریف شده باشد و نمی‌توان مالیات‌های مضاعف تعریف کرد.

وی ادامه داد: اگر فردی ۳۰ سال در این کشور خدمت کند و پاداش بازنشستگی آن ۶۰ میلیون تومان شود و در مقابل فردی دیگر یک‌میلیارد تومان بگیرد، این حرکت ظالمانه است و باید اصلاح شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه اگر ما قدم‌ها را خوب برداریم آن زمان نه ۲۵۳ شبکه خارجی بلکه اگر ۲۵۰۰ شبکه علیه ما کار کنند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری زخم‌ها را باید درست کرد چرا که مگس بر روی زخم باز می‌نشیند.

وی با اشاره به اینکه شهدا رفتند تا در جامعه عدالت برقرار باشد، افزود: رفتن به سمت اشرافی‌گری، ضداسلام، قرآن، تفکر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه قدم‌هایی برای اجرای عدالت در جامعه برداشته شده که همه باید کمک کنند، افزود: سال آینده باید پرداخت مالیات و افزایش حقوق افراد باید عادلانه باشد و همه کمک کنیم تا چرخ دولت بهتر بچرخد.

وی با تأکید بر اینکه امروز نظام نیاز به کار جهادی دارد، تصریح کرد: نمایندگان، دولت و قوه قضائیه باید پاسخگو باشند و همه باید یکپارچه عمل کنیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه همه توان ما و مسئولان به کار گرفته شده که هیچ حاشیه‌ای نداشته باشیم چراکه مردم حوصله حاشیه، دعوا و تنبلی مسئولان را ندارند، اظهار کرد: همه باید به شکل یکپارچه در میدان بوده و با تمام قوا کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئول باید شب و روز بر سر مسئولیت خود باشد و اگر نبود راه را برای دشمن باز کرده است، گفت: مسئولیت‌های جمهوری اسلامی، جای پول جمع کردن و دعوای حزبی و گروهی نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر کسی را به عنوان مسئول خود انتخاب می‌کنید باید در جایگاه خود بهترین باشد.

وی با تأکید بر اینکه اگر با شهدا صادقانه برخورد نکنیم خون آن‌ها یقه ما را خواهد گرفت و در مقابل آن‌ها باید پاسخگو باشیم، گفت: به تعبیر امام راحل جوان‌های ما از بهترین‌ها هستند و مردم ما در دنیا بی‌نظیرند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مردم به موقع از نظام و رهبری دفاع می‌کنند، ادامه داد: اگر ما خوب حرکت کنیم و درست قدم برداریم مردم نیز نظام و شهدا را دوست خواهند داشت و تا آخر نیز پشت سر، ولی فقیه خود ایستاده و خواهند ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار