نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: یک گروه اندیشه ورز در مجلس خبرگان در آستانه تشکیل است که به زودی در آن مطالبات مردمی دسته بندی شده و به آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 06 February 2018
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: یک گروه اندیشه ورز در مجلس خبرگان در آستانه تشکیل است که به زودی در آن مطالبات مردمی دسته بندی شده و به آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

به گزارش ایکنا، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در دیدار با نخبگان بسیجی استان اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردمی امری مهم و ضروری است.

وی افزود: مطالبات مردمی به قدری مهم است که مقام معظم رهبری از نمایندگان مردم در مجلس خبرگان درخواست رصد و انعکاس مشکلات و مطالبات مردم را دارند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی اضافه کرد: یک گروه اندیشه ورز در مجلس خبرگان در آستانه تشکیل است که به زودی در آن مطالبات مردمی دسته بندی شده و به آن‌ها رسیدگی خواهد شد، اما پیگیری مطالبات تنها از راه مجلس خبرگان نمی‌تواند عملی شود بلکه ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، روحانیون، رسانه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی همگی می‌توانند مراکز مطالبات مردم باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ادامه داد: اگر مطالبات مردم از راه قانونی انجام نشده و به خواست مردم توجه نشود بی شک باعث واکنش و عکس العمل‌های ناشایستی صورت می‌شود که مقام معظم رهبری چندی قبل از شکل‌گیری اغتشاشات، ایجاد سر و صدا و اعتراض را پیش‌بینی کرده بود.

مطالبات سازنده با اغتشاشات و بر هم زدن نظم؛ متفاوت است

وی با بیان اینکه مطالبات سازنده با اغتشاشات و بر هم زننده نظم متفاوت است گفت: یکی از ویژگی‌های ممتاز این ملت بصیرت و هوشیاری آن‌ها است که به محض فهم اهداف شوم برخی معاندین خط خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی ابراز کرد: مردم نزدیک به ۴۰ سال هیچگاه صحنه را خالی نگذاشته‌اند امسال نیز همچون سال‌های قبل با حضوری پرنگ و افتخار آمیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان با اشاره به اینکه باید در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت نیز گفته شود عنوان کرد: اگر انحصارا مطالبات را سرلوحه کار خود قرار دهیم عمل درستی انجام نشده است باید نقاط قوت و ضعف در کنار یکدیگر ذکر شود.

وی با بیان اینکه برخی مطالبات باید دائمی باشد گفت: برخی درخواست‌ها نیز اگر حضوری و مداوم باشد موثرتر خواهد بود، وابستگی به فرهنگ غرب یک مشکل است بنابراین هرآنچه که با فرهنگ انقلابی و اسلامی ما در تضاد باشد نباید قبول کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار