شاهرخی با بیان اینکه صدا و سیما در ایجاد وحدت و همدلی نقش کلیدی دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفتند که در جامعه ایجاد یأس کنند که به لطف خدا این نقشه و توطئه تاکنون به ثمر ننشسته است.
کد خبر: ۵۶۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 06 February 2018
معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه صدا و سیما در ایجاد وحدت و همدلی نقش کلیدی دارد، گفت: امکانات صداوسیمای همدان مربوط به دهه ۷۰ است، باید به‌روز شود.

به گزارش فارس از همدان سید سعید شاهرخی در جشن پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در همدان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه در برهه‌ای از زمان استکبار به ایران هجوم آورد و منابع ما را به غارت برد، اظهار کرد: امام راحل توانست با همراهی مردم رژیم تا بن دندان مسلح را در ۲۲ بهمن ماه به زیر بکشد.

وی با بیان اینکه شعار محوری انقلاب «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است، افزود: علیرغم توطئه‌های دشمنان و با توکل به خدا و صلابت رهبری تحریم‌های ظالمانه را پشت سر گذاشته و از موانع عبور کردیم.

معاون سیاسی ـ. امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، اما از دشمنی دشمنان با نظام و انقلاب کاسته نشده است، یادآور شد: مقام معظم رهبری رمز پیروزی را در وحدت کلمه و ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه امروز مفتخریم که پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در همدان را در استان جشن می‌گیریم و صدا و سیما در کنار بالا بردن کمی و کیفی برنامه‌ها باید مطالبات مردم را بیان کند، تصریح کرد: باید یک ارتباط دوسویه برقرار شود.

شاهرخی با بیان اینکه صدا و سیما در ایجاد وحدت و همدلی نقش کلیدی دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفتند که در جامعه ایجاد یأس کنند که به لطف خدا این نقشه و توطئه تاکنون به ثمر ننشسته است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای مقابله با این حجم از توطئه تمام تلاش خود را به کار ببندیم و امید را در بین آحاد جامعه تزریق کنیم، افزود: دشمن به دنبال آن است که دولت و مسئولان را ناکارآمد جلوه دهد بنابراین ما نیز باید نقاط قوت و ضعف را به درستی بیان کنیم.

معاون سیاسی ـ. امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه پس از انقلاب اقدامات مهمی صورت گرفته، ولی دشمن به دنبال پمپاژ اخبار کذب و ایجاد یأس در جامعه است، گفت: صدا و سیما می‌تواند خدمات دولت را بیان کند هر چند که باید کاستی‌ها در کنار اقدامات گفته شود و باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه گا‌های در بیان واقعیت کوتاهی می‌کنیم، اما در نشان دادن کوتاهی‌ها ید طولایی داریم، افزود: هر چیزی اندازه‌ای دارد؛ ما باید امید را به جامعه تزریق کنیم تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی کشور باشیم.

شاهرخی با بیان اینکه در صدا و سیمای مرکز همدان اقدامات خوبی صورت گرفته، اما در بازدیدی که طی مدت اخیر از این سازمان داشتم امکانات آن مربوط به دهه ۷۰ و اوایل ۸۰ است، خاطرنشان کرد: این سازمان نیاز به حمایت و توجه دارد و به لحاظ کمی و کیفی باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد و بر اساس سیاست اصولی همه افراد را زیر پوشش قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار