قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: دهه مبارک فجر به جای پرداختن و بازتاب دستاورد‌های انقلاب به علت حاکم بودن فضای سیاسی خیلی از توفیق‌ها و دستاورد‌های انقلاب بیان نمی‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 06 February 2018
 
قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: دهه مبارک فجر به جای پرداختن و بازتاب دستاورد‌های انقلاب به علت حاکم بودن فضای سیاسی خیلی از توفیق‌ها و دستاورد‌های انقلاب بیان نمی‌شود.
 
به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام رمضان موسوی مقدم  در آیین بهره برداری از طرح‌های صدا و سیمای مرکز همدان بیان کرد: در مقابل کارشناس ضد انقلاب یک شبکه بیگانه به بیان ۶۰ مورد از توفیقات و دستاورد‌های بزرگ کشور در بخش‌های پزشکی، کشاورزی، رشد و شتاب علمی، دانش هسته ای، نانو فناوری، ماهواره و فضا پیما پرداخت.

وی ادامه داد: بسیاری از دستاورد‌های رسانه ملی کمتر از انرژی هسته‌ای نیست، چون صدا و سیما در یک جنگ نابرابر در مقابل شبکه‌های خارجی ایستاده است.

وی اضافه کرد: غلبه سیاست و بروز یک رقابت منفی که در بطن خود سیاست‌های نامناسب غیر اسلامی و غیر اخلاقی دارد، موجب شده خیلی از حقایق، واقعیت‌ها و پیشرفت‌ها که به برکت خون شهیدان به دست آمده بازگو نشود.

قائم مقام صدای و سیما یادآوری کرد: طبق ارزیابی یک موسسه بین المللی در طول ۱۰ سال گذشته به اندازه ۷۰ برابر ۷۰ سال جنگ بین شرق و غرب، با هدف براندازی، علیه ایران تبلیغ شده است.

حجت السلام موسوی مقدم افزود: ایران اسلامی در بیشتر زمینه‌ها تحریم است که در این بین صدا و سیما با توجه به نوع کار این سازمان و نیازمندی به فناوری‌های جدید با تحریم شدیدتری مواجه است.

قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: اگر طبق روال عادی پیش می‌رفتیم، امروز باید با ۲ شبکه با حداقل تجهیزات مدیریت فنی و حجم بالای مشکلات مواجه می‌شیدم.

حجت الاسلام موسوی مقدم ادامه داد: تحریم‌ها نه تنهایی تاثیری در عملکرد صدا و سیما نداشت بلکه منجر به افزایش اعتماد به نفس کارکنان، خود اتکایی و نوآوری‌ها و خلاقیت در این سازمان شد.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه پهنا‌های باند در اندازه‌های مختلف و تعریف شدن فرمت‌های جدید در فضای مجازی و سایبری، اگر گام به گام جلو نرویم مغلوب می‌شویم.

۸۵ طرح فنی صدای و سیمای مرکز همدان همزمان با برگزاری جشن پوشش ۹۹ درصدی شبکه دیجیتال این استان شامگاه دوشنبه بهره برداری شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار