نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون استکبار جهانی از به ثمر نشستن درخت انقلاب به وحشت افتاده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ما به معنای واقعی زورآزمایی حق علیه باطل بود و باطل شکست خورد.
کد خبر: ۵۶۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 06 February 2018
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب است، گفت: قدرت موشکی ایران، آمریکا را به وحشت انداخته است.

 به گزارش فارس  امیر خجسته ظهر امروز در جشن پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در همدان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر یادآور شجاعت و فداکاری‌های جوانان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب با خون ۲۴۰ هزار شهید آبیاری شده است، افزود: این کشور ۹۰۰ هزار جانباز و ۵۴ هزار آزاده را در خود جای داده و اکنون پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب میوه‌های این درخت به بار نشسته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون استکبار جهانی از به ثمر نشستن درخت انقلاب به وحشت افتاده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ما به معنای واقعی زورآزمایی حق علیه باطل بود و باطل شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته هستند که اگر فردی آن‌ها را از دست دهد قدر نعمت را می‌فهمد، خاطرنشان کرد: امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

خجسته با تأکید بر اینکه استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن دست به دست هم داده تا کشور ایران را ناامن کنند که با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری هرگز نخواهند توانست به این نقشه پلید خود دست یابند، افزود: یکی از موضوعاتی که آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به وحشت انداخته قدرت موشکی ایران است.

وی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران به حدی بود که مواضع دشمن را در دیرالزور مورد اصابت قرار داد و آنجا را با خاک یکسان کرد، تصریح کرد: اکنون رژیم کودک‌کش صهیونیستی در معرض خطر است و باید بدانیم که این رژیم در شرف نابودی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن قدرت موشکی ایران را خوب درک کرده و فهمیده است، ادامه داد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های خارجی ما غیر ممکن‌ها را ممکن کردیم و حال همه امروز در اردوگاه انقلاب هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر جا پول باشد فساد هم در آنجا وجود دارد و ما باید فساد را در جامعه به صفر و حداقل برسانیم، افزود: مجلس باید در این زمینه ورود کند و قوه قضائیه باید با افرادی را که بیت‌المال را غارت کردند برخورد و احکام خدا را اجرا کند.

خجسته با بیان اینکه مردم از فساد تنفر دارند، اظهار کرد: توجه به معیشت و اقتصاد مردم باید اولویت برنامه‌ها باشد هر چند که در بودجه امسال توجه ویژه نسبت به اقتصاد و معیشت افراد شده است.

وی با اشاره به اینکه نباید مردم را در تنگنای اقتصادی قرار دهیم، خاطرنشان کرد: صدا و سیما در کشور در شرایط سخت و بغرنجی کار می‌کند چرا که بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی‌زبان علیه نظام وارد میدان شده و این کار صدا و سیما را سخت‌تر می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حجم از پوشش دیجیتالی در صدا و سیمای استان‌ها بی‌نظیر است، گفت: صدا و سیما در مقابل هجمه‌های بین‌المللی ایستادگی کرده و نمایندگان نیز باید در این زمینه همکاری لازم را با صدا و سیما داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جمله «ما می‌توانیم» را امام راحل به ما نشان داد و ما را به این باور رساند که غیرممکن‌ها با این جمله ممکن می‌شود، خاطرنشان کرد: باید با مدیریت جهادی وارد میدان شد چراکه با بی‌روحی و روزمرگی نمی‌توان کار انقلابی کرد.

خجسته در پایان با اشاره به ساختمان «چهل چمن» صدا وسیما در همدان گفت: امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار