معاون وظیفه عمومی ناجا استان همدان گفت: کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، می‌بایست هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در سطح استان برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت سنواتی برخوردار شوند.
کد خبر: ۵۶۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 06 February 2018
۲۲ بهمن ماه آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب 

معاون وظیفه عمومی استان گفت:کلیه مشمولان غایب تا ۲۲ بهمن از بخشش اضافه خدمت بهره مند می‌شوند.

به گزارش تابناک همدان؛ سرهنگ " علیرضا خزایی" با اشاره به مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب اعلام کرد: مشمولان غایب مورد عنایت "مقام معظم رهبری" (مد ظله العالی)، تنها تا ۲۲ بهمن ماه امسال با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره مند می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، می‌بایست هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در سطح استان برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت سنواتی برخوردار شوند.

سرهنگ خزائی خاطرنشان کرد: اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۶ برای اعزام به خدمت خود را معرفی کنند به طور کامل بخشیده خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه‌ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی استان در پایان گفت: در صورت وجود هر گونه ابهام به نشانی پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ مراجعه نمایند.

گفتنی است: در هر یک از سامانه‌های فوق پیرامون قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی و سئوالات و ابهامات شهروندان پیش بینی مشاوره‌های لازم صورت گرفته و نیاز مراجعه حضوری به معاونت وظیفه عمومی استان و رده‌های تابعه در شهرستان‌ها نمی‌باشد.
 
کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان 

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۶ هزارلیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد 
 
سردار "کامرانی صالح" در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، در حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون ولوو نفتکش که از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی ها، راننده اظهار داشت کامیون حاوی محموله تینر بوده و مدارک معتبری ارائه نکرد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: از این نفتکش مقدار ۱۶ هزار لیتر نفت سفید به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

مرکز مشاوره تخصصی اعتیاد پلیس همدان راه اندازی شد
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از راه اندازی مرکز مشاوره تخصصی در خصوص درمان و پیشگیری از اعتیاد از اول بهمن ماه سال جاری خبر داد. 
 
سرهنگ "هادی قزوینه" با بیان این مطلب گفت:: خوشبختانه با همت مسئولین انتظامی در ناجا و استان و همکاری معاونت اجتماعی مرکز مشاوره رایگان تخصصی اعتیاد به مردم در خصوص درمان و پیشگیری از اعتیاد در مرکز مشاوره آرامش راه اندازی شد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به واحد مشاوره این پلیس در حوزه‌های درمان و پیشگیری از اعتیاد، از مشاوره‌ای رایگان برخوردار شوند.

سرهنگ قزوینه بیان داشت: با اقدامات مثبت و سازنده این واحد مشاوره‌ای، تعداد زیادی از معتادان موفق به درمان و همچنین تعداد زیادی از خانواده‌ها نیز با استفاده از مشاوره‌های پیشگیری از اعتیاد، از این بلای خانمان سوز در امان خواهند ماند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در خاتمه یادآور شد: واحد مشاوره و مددکاری این پلیس، درطول هفته به جز ایام تعطیل، ازساعت ۸ صبح الی ۱۳ به صورت رایگان آماده ارایه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان می‌باشد.

خون پاک شهدا امنیت ساز است
 
فرماندهی انتظامی استان با اشاره به امنیت امروز کشور در منطقه و جهان گفت: خون پاک شهدا امنیت ساز است 
مراسم اولین یادواره شهدای انتظامی شهرستان فامنین شب گذشته با حضور مسئولان انتظامی، استانی، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور فامنین در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم"سردار کامرانی صالح" با اشاره با شان و جایگاه شهیدان و مقام شهادت در نزد خداوند متعال گفت:: مجالس یادبود شهدا مایه غفران و برکت برای جامعه، و مجالس حسرت و هم عبرت هستند.

سردار کامرانی صالح افزود: حسرت از این جهت که بدانیم این شهدا هستند که به اعلی علیون رسیده اند و ما در زرق و برق دنیا غرق شده ایم و عبرت از این جهت که بدانیم کسانی که این مسیر را آمده اند با خدا معامله کرده و شاخص و چراغ راهند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: اگر امروز شاهد امنیت در جامعه هستیم به خاطر مؤلفه‌های زیادی است که مهمترین آن‌ها خون با برکت شهداست.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهیدان در منطقه، در جایی قرار گرفته ایم که ابرقدرت‌های جهان جرات جسارت به انقلاب اسلامی را ندارند.

این مقام مسئول اظهار داشت: امروز با ندای "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" توسط جوانان رشید اسلام که از حرم و حریم دفاع می‌کنند، توانسته ایم موجب تغییر رویکرد امنیتی در منطقه و جهان شویم.

فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: در حوزه فرهنگی، خانواه‌ها باید بیشتر تقویت شده و با الگو گرفتن از شهدا، فاصله‌های فرهنگی را برای جوانان جبران کنند.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواه‌های معظم شهدا و جانبازان با اهدا هدیه و لوح تقدیر شد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار