معاون فرمانداری نهاوند نیز در ادامه این جلسه گفت: اقدامات و خدمات نظام باید در ایام دهه فجر بازگو شوند تا مردم به نظام و انقلاب امیدوراتر شوند و در این صورت به اهداف انقلاب و اهداف شهداء نزدیکتر می‌شویم.
کد خبر: ۵۵۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 31 January 2018
فرماندار نهاوند گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی نهاوند در زمینه اقتصاد مقاومتی بررسی می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ کریم حمیدوند در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نهاوند که، اظهار داشت: در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت‌هایی زیادی صورت گرفته از همین رو همه ادارات و حتی دانشگاه‌های ملی شهرستان باید گزارش عملکرد دو ساله خود را در این زمینه به صورت کتبی به فرمانداری ارائه دهند.

وی تصریح کرد: تحولات کیفی و کمی زیادی در سطح شهرستان ایجاد شده است که این تحولات در زمینه ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، جذب اعتبارات و ... و همچنین مشکلات در این زمینه باید مشخص شوند تا همه این موارد در گزارشی کتبی توسط داستگاه‌های شهرستان ارائه داده شود.

حمیدوند افزود: خوشبختانه رتبه رونق کسب و کار در استان نسبت به گذشته بهتر شده است و آن فرآیند‌ها و مراحلی که باید برای صدور یک مجوز طی می‌شد کوتاه‌تر شده است.

وی عنوان کرد: یکی از عوامل بیکاری در سطح کشور، استان و شهرستان به خاطر سردرگمی سرمایه‌گذاران در سیستم اداری است و در سیستم اداری فرآیند‌های صدور مجوز‌ها را به خوبی اطلاع رسانی نکرده‌ایم.

فرماندار نهاوند بیان کرد: همچنین برای ایجاد اشتغال و بهره‌برداری بیشتر در بخش کشاورزی باید تلاش کنیم که کشاورزی را به کشاورزی مکانیزه تبدیل کنیم.

اقدامات و خدمات نظام باید در دهه فجر بازگو شوند

معاون فرمانداری نهاوند نیز در ادامه این جلسه گفت: اقدامات و خدمات نظام باید در ایام دهه فجر بازگو شوند تا مردم به نظام و انقلاب امیدوراتر شوند و در این صورت به اهداف انقلاب و اهداف شهداء نزدیکتر می‌شویم.

سیدرضا سلامتی اظهار داشت: در روز‌های اخیر در پی توطئه‌های دشمنان عده‌ای قصد نفوذ به داخل کشور و ایجاد ناامنی برای کشورمان داشتند که خوشبختانه با درایت فرزندان غیور و با کفایت کشورمان تعدادی از این خود فروخته‌های داعشی دستگیر و تعدادی نیز به درک واصل شدند و این توطئه در نطفه خفه شد، البته ما هم هزینه‌هایی در این خصوص دادیم از جمله سه شهید بزرگوار که یکی از آن‌ها از جوانان دلاور شهرستان نهاوند بود.

وی تصریح کرد: مردم قدرشناس نهاوند در مراسم تشییع و تدفین این شهید والا مقام سنگ تمام گذاشتند که جای قدردانی و تشکر از آن‌ها را دارد و این حضور گسترده و باشکوه در واقع یک همایش بی‌نظیر و یک تودهنی محکم به دشمنان ما بود و مردم کشور ما ثابت کرده‌اند که هر کجا انقلاب ما به خطر بیفتد همه مردان و زنان ما برای دفاع از انقلابمان اسلحه به دست می‌گیرند و به میدان می‌روند.

سلامتی به عملکرد بانک‌های شهرستان در خصوص پرداخت وام‌ها اشاره کرد و افزود: ما به طور جد در حال پیگیری هستیم که بانک‌ها وام‌های ایجاد اشتغال را به متقاضیان پرداخت کنند، زیرا این اعتبارات پول دولت است که در دست این بانک‌ها امانت است و بانکی که در این زمینه کوتاهی کرده باشد ما گذشت نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها توسط دولت محقق نمی‌شود بلکه باید بخش خصوصی نیز در این زمینه ورود پیدا کند و همچنین همه اقدامات و امکاناتی که در اقتصاد مقاومتی محقق شده است نباید نادیده گرفته شود و باید این اقدامات بدون سیاه نمایی رسانه‌ای شوند تا مردم از این اقدامات مطلع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار