ابراهیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد دهه فجر افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی در کشور ما بود در اصل ارزش‌ها در این کشور حاکم شد شاید ما صد در صدبه آن اهدافی که انقلاب دارد نرسیدیم، هدف اصلی انقلاب ما ایجاد تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور است، ولی ارزش‌های اسلامی و معنوی در کشور ما حاکم شد.
کد خبر: ۵۵۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 29 January 2018
فرمانده سپاه ناحیه ملایرگفت:دهه فجر مظهر شکوه، وفاداری و فداکاری این ملت است، ما باید قدردان این فداکاری باشیم.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ سرهنگ داود ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: در آن زمان ما توسط شکنجه گران ساواک که آموزش دیده صیهونیست‌ها و آمریکایی‌ها بودند مورد آزار قرار می‌گرفتند، مردم انقلابی ما همه این سختی‌ها و مشقات را بجان خریدند تا انقلاب اسلامی بهثمر برسد.

وی تصریح کرد: دهه فجر مظهر شکوه، وفاداری وفداکاری این ملت است، ما باید قدردان این فداکاری باشیم مردم ما قبل از انقلاب اسلامی از جانب استکبار جهانی و حکومت دست نشانده چقدر تحقیر و توسط ساواک شکنجه می‌شدند، برای انقلاب همه این مشقت‌ها و شکنجه‌ها را به جان خریدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار بیان کرد:ما خیلی چیز‌ها را شنیده ایم قوانینی را که می‌گذاشتند و اقداماتی که نیرو‌ها و مستشاران آمریکایی در این کشور انجام می‌دادند از جمله حق توحشی که می‌گرفتند و ظلم‌هایی که می‌کردند، منابع ملی ما را به تاراج و غارت می‌بردند. 

ابراهیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد دهه فجر افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی در کشور ما بود در اصل ارزش‌ها در این کشور حاکم شد شاید ما صد در صدبه آن اهدافی که انقلاب دارد نرسیدیم، هدف اصلی انقلاب ما ایجاد تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور است، ولی ارزش‌های اسلامی و معنوی در کشور ما حاکم شد.

ابراهیمی یادآور شد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما در دنیا عزت پیدا کردند و الان این عزت و آبروی که کشور ما در دنیا دارد و خیلی‌ها به آن غبطه می‌خورند و دشمنان هم مخالف این عزت و سربلندی کشور ما هستند که هر روز یک دسیسه و دشمنی جدیدی را علیه کشور ما انجام می‌دهند این نشان می‌دهد که از این موضوع دشمنان ناراحت هستند.

وی در ادامه گفت: چه در دوران انقلاب و چه بعداز انقلاب همچنان ملت ما موفق هستند و این موفقیت ادامه دارد همه این موفقیت‌ها مرهون هوشیاری و صبر انقلابی و حضور دائمی مردم در صحنه‌های مختلف است در دوران انقلاب، دفاع مقدس و در صحنه‌های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم هرجا که مردم در صحنه بودند دشمن باشکست مواجه شده است.

سرهنگ ابراهیمی تاکید کرد:این کشور متعلق به ملت است و مردم هم با همه وجودشان از استقلال و عزت کشور و خودشان دفاع می‌کنند ما در همین نا آرامی‌های اخیر هم حضور مردم را شاهد بودیم که دشمنان را ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در ایام الله دهه فجر عنوان کرد:مجموعا ۱۱۰ برنامه درشهرستان و در حوزه‌های بسیج خواهر و برادر انجام می‌شود که شامل دیدار با ائمه جمعه، فضاسازی سطح شهرستان، غبارروبی و عطر افشانی گلزارشهدا، رژه موتور سواری و برگزاری روز ملی شهرستان در ۲۱ بهمن ماه را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد:در دهه مبار فجر سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا، ارسال پیامک‌های در خصوص دهه فجر، اجرای مسابقات ورزشی، اعزام راهیان نور دانش آموزی، جشن انقلاب، نشست‌های بصیرتی، اهداپرچم مقدس جمهوری اسلامی به کسبه و بازاریان، صبحگاه مشترک انقلاب در مدارس، دیدار با علما، میقات صالحین، اردوی زیارتی قم و افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی را می‌توان از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر نام برد.

وی با اشاره به طرح‌های بسیج سازندگی اضافه کرد:نهر آب اسلامشهر آق گل که با همکاری بسیج سازندگی اجرا شده است محوطه سازی گلزار شهدای گمنام، افتتاح منازل مسکونی برای افراد بی بضاعت با همکاری خیرین، ارائه خدمات پزشکی رایگان، برگزاری نشست‌های در مورد آسیب‌های اجتماعی و نهضت ما زنده ایم توسط حوزه‌های خواهران، تجلیل از نخبگان واحد‌های مقاومت، برگزاری یادواره‌های شهدا هم جز برنامه‌های محوری ما خواهد بود که توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج به تناسب برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت:با برگزاری این مراسمات در دهه فجر یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی می‌داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار