حسن‌پور با اشاره به اینکه از ابتدای دی ۶۲ اکیپ فعال در مرکز استان شهرستان‌ها نظارت و بازرسی‌های بر بازار و صنوف استان داشتند، بیان کرد: از ابتدای دی‌ماه تعداد ۳۷۸ مورد بازرسی انجام شده است.
کد خبر: ۵۵۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 14 January 2018

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای دی‌ماه ۶۲ اکیپ فعال در مرکز استان شهرستان‌ها نظارت و بازرسی‌هایی بر بازار و صنوف استان داشتند، گفت: از ابتدای دی‌ماه تعداد ۳۷۸ مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده است.

به گزارش تسنیم؛ علیرضا حسن‌پور اظهار داشت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف و ... در سطح بازار به صورت روزانه و مستمر نظارت دارند.

وی افزود: باتوجه به لزوم کنترل بیشتر بازار و در حمایت از مردم تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود یعنی رسیدگی و صدور حکم، به جهت هم‌افزایی، همگام و همراه با مراجع نظارتی اقدام به بازرسی میدانی در قالب گشت‌های مشترک به صورت مستمر کرده است.

حسن‌پور با اشاره به اینکه از ابتدای دی ۶۲ اکیپ فعال در مرکز استان شهرستان‌ها نظارت و بازرسی‌های بر بازار و صنوف استان داشتند، بیان کرد: از ابتدای دی‌ماه تعداد ۳۷۸ مورد بازرسی انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه با بازرسی‌های انجام شده از ابتدای دی‌ماه امسال ۱۱۹ واحد صنفی متخلف شناخته شده است، عنوان کرد: این صنوف به پرداخت ۱۰۹ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۰۰ ریال جریمه محکوم شدند. حسن‌پور با تأکید بر اینکه با بازرسی‌های انجام شده در این مدت به ۱۸۸ واحد تذکرات لازم جهت رفع ایرادات داده شد است، تصریح کرد: تعداد ۷۱ واحد صنفی نیز تخلفی نداشتند که از این صنوف به جهت رعایت انصاف و قانون تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از کلیه شهروندان در سراسر استان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، خودداری از عرضه کالا و ... شکایات خود را به با شماره تلفن (۳۲۵۲۳۴۴۲ تعزیرات حکومتی) گزارش کنند گفت: شهروندان می‌توانند شکایات خود را با (سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف) در میان گذاشته و ما را در رساندن خدمت یاری کنند.

حسن‌پور تأکید کرد: لازم به تذکر است هرگونه افزایش قیمت بدون مجوز ستاد تنظیم بازار ممنوع بوده و برخورد قاطع قانونی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار