آیت الله طه محمدی در بخش از خطبه‌ها با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و معضلات ناشی از برخی حرکات در چهارشنبه سوری گفت: همه ساله تاوان سنگینی از چهارشنبه سوری که اعتقاد غلط و خرافه است می‌دهیم و سالانه چندین هزار تن مواد محترقه کشف و ضبط می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 13 January 2018

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: خیل تهمت ها، توهین ها، بی نظمی‌ها و ناآرامی‌های اخیر ناشی از نبود شناخت حق از باطل بود.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با تاکید بر ضرورت شناخت حق از باطل، اظهار کرد: دشمنان ما که عقاید باطل دارند به دنبال تضعیف اعتقادهایمان هستند و خانواده‌ها باید جوانان را نسبت به فرقه‌های مخرب و خرده اعتقادات آگاه کنند.

وی اعتقاد به دین را باعث حضور گسترده مردم در حماسه‌ای بزرگ در برابر ناآرامی‌های اخیر ارزیابی و اضافه کرد: درک عمیق از دین و شناخت حق از باطل باید مورد توجه همگان باشد.

امام جمعه همدان ضربه زدن به دفاتر ائمه جمعه را از اهداف دشمنان در ناآرامی‌ها اخیر برشمرد و گفت: اگر نماز‌های جمعه نبود در هشت سال دوران دفاع مقدس شکست می‌خوردیم.

وی با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم در مقابل ناآرامی ها، گفت: قیام جانانه امت در سرکوب عاملان ناآرامی‌های اخیر، تو دهنی محکمی به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و حرکتی در راستای دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

آیت الله طه محمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و معضلات ناشی از برخی حرکات در چهارشنبه سوری گفت: همه ساله تاوان سنگینی از چهارشنبه سوری که اعتقاد غلط و خرافه است می‌دهیم و سالانه چندین هزار تن مواد محترقه کشف و ضبط می‌شود.

وی با ابراز تاسف نسبت به گسست فرهنگی در روابط اجتماعی مردم، گفت: مردم بر اثر القای فرهنگ ابلیسی آمریکا و اروپایی ها، در حال دوری از یکدیگر هستند و حرمت‌ها حفظ نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار