مدیرکل سازمان بهزیستی استان ابراز کرد: این سازمان در نظر دارد تعداد سرانه افرادی که زیر پوشش طرح غذای گرم هستند را به ۴۴۰ نفر با سرانه ۴۰ هزار تومان برساند.
کد خبر: ۵۵۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 13 January 2018

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان عنوان کرد: این سازمان در نظر دارد تعداد سرانه افرادی که زیر پوشش طرح غذای گرم هستند را به ۴۴۰ نفر با سرانه ۴۰ هزار تومان برساند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان حمیدرضا الوند، مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان گفت: ۳۰۷ مهدکودک تحت نظر این سازمان است که از این تعداد ۱۶۷ مهدکودک شهری و ۱۳۰ مهدکودک روستایی است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۱۹۱ کودک در مهد‌های کودک شهری و روستایی در حال آموزش هستند، افزود: از این میزان ۹ هزار و ۱۸ کودک در مهدکودک‌های شهری و سه هزار و ۱۱۵ کودک نیز در مهدکودک‌های روستایی هستند.

وی با اشاره به توزیع غذای گرم در مهد‌های کودک زیر پوشش بهزیستی استان، اضافه کرد: ۴۳۰ نفر زیر پوشش طرح غذای گرم با سرانه هر نفر ۲۰ هزار تومان هستند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان ابراز کرد: این سازمان در نظر دارد تعداد سرانه افرادی که زیر پوشش طرح غذای گرم هستند را به ۴۴۰ نفر با سرانه ۴۰ هزار تومان برساند.

الوند با بیان اینکه هشت مهدکودک در حاشیه شهر با تسهیلات هشت میلیون تومانی مورد حمایت سازمان قرار می‌گیرند، یادآور شد: همچنین دو واحد مهدکودک روستایی با همین مبلغ جزو اقدامات بهزیستی استان همدان در حمایت از مهدکودک‌ها است.

وی گفت: همچنین برای ۲۰ مهد روستایی نیز ۲ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص هدف اجرایی شدن این برنامه در سطح مهدکودک‌ها، عنوان کرد: هدف این است که با توزیع یک وعده غذای گرم در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها وضعیت تغذیه کودکان بهبود یابد.

الوند بیان کرد در مهد‌های کودک زیر نظر این سازمان محور‌های اساسی رشد شامل رشد تربیتی و جسمانی، ادراکی و عاطفی، رشد اخلاقی و معنوی، رشد اجتماعی و رشد زیبایی شناختی پیگیری می‌شوند تا زمینه بستر سازی شخصیت فردی و اجتماعی کودک فراهم شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار