فرماندار همدان گفت: کشتارگاه‌های سنتی استان همدان سلامت مردم را به مخاطره انداخته بود و با تعطیلی آن‌ها زمینه ارتقاء سلامت بهداشتی جامعه فراهم شد.
کد خبر: ۵۵۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 13 January 2018

فرماندار همدان گفت: کشتارگاه‌های سنتی استان همدان سلامت مردم را به مخاطره انداخته بود و با تعطیلی آن‌ها زمینه ارتقاء سلامت بهداشتی جامعه فراهم شد.

به گزارش مهر، علی تعالی در آئین تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی شهرستان همدان گفت: با توجه به حساسیت کار دامپزشکی، هرگونه تعلل در این حوزه سلامت و اقتصاد جامعه را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد، اما این مهم در استان همدان منظم بوده و باعث ایجاد یک حلقه امنیت بهداشتی در همدان شده است.

وی بابیان اینکه کار در حوزه دامپزشکی بسیار حساس و پر تنش بوده و فعالیت در این بخش با سختی‌ها و مشکلات عدیده‌ای عجین شده است، گفت: همدان با کمترین هزینه در ابتدای سال و به همت ستاد آنفلوآنزا و دامپزشکی استان از کنار بحران آنفلوانزا رد شده و این تلاش‌ها از دید مسئولین ارشد استان نیز پنهان نیست.

وی با اشاره به وضعیت تعطیلی کشتارگاه‌های سنتی استان همدان که سلامت مردم را به مخاطره انداخته بود، اظهار داشت: با پیگیر‌های حوزه‌های اجتماعی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با وجود اعتراضات، این اتفاق محقق شد که در وهله اول از کار ارزنده و نقش مهم دامپزشکی که سازمانی پویا و هوشیار در زمینه ارتقاء سلامت بهداشتی جامعه هست، باید تقدیر بعمل آید.

تعالی با ابراز خرسندی از انتخاب یک نیروی جوان و با تجربه برای مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان همدان اعلام آمادگی خود را در کمک به پیشبرد اهداف دامپزشکی در تمامی زمینه‌ها اعلام کرد.

در این جلسه طی حکمی «امیرحسین نقی پور» بعنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار