افشاری اعلام کرد: در حال حاضر طرح توجیهی اتصال خط‌آهن تهران - همدان - سنندج به اراک - ملایر - کرمانشاه از مسیر داشبلاغ- اسدآباد توسط وزارت راه و شهرسازی تهیه شده که برای اخذ مجوز نهایی در اختیار سازمان برنامه‌ریزی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 13 January 2018

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اتصال اسدآباد به شبکه ریلی کشور در راستای ورود به فاز عملیاتی در انتظار لایحه بودجه سال آینده است.

به گزارش ایسنا؛ حسین افشاری افزود: ایجاد این شبکه و خط ریلی با توجه به معادن گسترده در اسدآباد برای حمل بار و توسعه و رونق اقتصادی منطقه از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بودجه سال گذشته در راستای این طرح تأمین اعتبار صورت نگرفت، ادامه داد: امسال در لایحه بودجه سال ۹۷ مجددا طرح فوق تکرار شده که انتظار است با تصویب و ایجاد ردیف بودجه توسط مجلس، طرح فوق وارد مرحله اجرایی شود.

افشاری اعلام کرد: در حال حاضر طرح توجیهی اتصال خط‌آهن تهران- همدان- سنندج به اراک- ملایر- کرمانشاه از مسیر داشبلاغ- اسدآباد توسط وزارت راه و شهرسازی تهیه شده که برای اخذ مجوز نهایی در اختیار سازمان برنامه‌ریزی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این طرح توجیهی بعد از در اختیار گذاشتن سازمان برنامه بودجه کشور، توسط این سازمان تأیید شد و برای ایجاد ردیف اعتباری در پیوست قانون بودجه در اختیار مجلس است.

فرماندار اسدآباد در پایان اظهار کرد: در صورت تأیید، تصویب و ایجاد ردیف بودجه توسط مجلس در راستای طرح فوق، فاز اجرایی طرح آغاز شده و کلید خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار