معاون گردشگری ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه طراحی لوگوی «همدان ۲۰۱۸» به یکی از برترین طراحان کشور سفارش داده شده است، گفت: تا اواخر هفته این لوگو تحویل میراث فرهنگی خواهد شد و تبلیغات ملی و بینالمللی به طور رسمی آغاز میشود.
به گزارش ایسنا؛ علی خاکسار با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ رویداد دروناستانی، ملی و بینالمللی برای رویداد «همدان ۲۰۱۸» تعریف کردهایم، افزود: با همکاری برخی از دستگاههای استان کمیته هماهنگی رویدادهای «همدان ۲۰۱۸» تشکیل شده و آخرین ایدههای نهایی را بررسی و مصوب خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه تقریبا همه دستگاههای استانی درگیر رویداد «همدان ۲۰۱۸» هستند به طوریکه تقسیم وظایف لازم برای هر دستگاه تهیه شده و به آنها ابلاغ شده است، اظهار کرد: به فراخور نیاز سعی در درگیر کردن دستگاههای مختلف استان و بخش خصوصی داشتهایم چرا که «همدان ۲۰۱۸» یک رویداد بینالمللی و بسیار تأثیرگذار برای معرفی شهر همدان محسوب میشود.
خاکسار ادامه داد: ستاد ملی در این زمینه با ریاست معاون گردشگری سازمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده وزارت خارجه، نماینده سازمان ورزش و جوانان و نماینده وزارت ارشاد تشکیل شده و برنامههای تدوین رویداد «همدان ۲۰۱۸» در دستور کار قرار گرفته تا مصوبات لازم را اخذ کند.
وی تصریح کرد: شورای سیاستگذاری استانی هم با ریاست استاندار و با حضور رؤسای دستگاهها برگزار شده و چارت سازمانی تهیه و به دستگاههای مختلف ابلاغ شده است.
معاون گردشگری ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از تشکیل کمیته تبلیغات در استان خبر داد و گفت: این کمیته با ارائه ایدهها و طرحهای مختلف و اثرگذار قرار است همدان را در سطح ملی و بینالمللی معرفی کند.
وی در پایان به نقش رسانهها در موفقیت رویداد «همدان ۲۰۱۸» اشاره کرد و گفت: رسانهها با تبلیغات و حضور بهموقع خود میتوانند در معرفی این رویداد موثر باشند.