فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از کشف ۲ هزار و ۸۱ ثوپ انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 09 January 2018

کشف ۲۴۰ رأس دام قاچاق در شهرستان بهار

 فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۴۰ رأس دام قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش مهر؛ سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران یگان امداد شهرستان بهار، حین کنترل خودرو‌های عبوری ۳ دستگاه کامیون حامل احشام را متوقف کردند.

وی افزود: این محموله احشام که تعداد آن ۲۴۰ راس انواع دام بود، فاقد هرگونه مجوز‌های رسمی بوده و از استان‌های مرزی و غرب کشور بارگیری و به قصد فروش در بازار‌های داخلی کشور حمل شده بودند.

وی ادامه داد: بنا بر نظر کارشناسان، ارزش ریالی دام‌های توقیفی، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ نوری گفت: با هماهنگی مقام قضائی دام‌های توقیفی، تحویل دامپزشکی و قاچاقچیان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارهمچنین از کشف ۲ هزار و ۸۱ ثوپ انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در پی تلاش کارکنان انتظامی شهرستان بهار و اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق، شب گذشته خودوری سواری حامل ۲ هزار و ۸۱ ثوپ انواع البسه خارجی در محور‌های مواصلاتی شهرستان بهار متوقف شد.

وی افزود: این محموله قاچاق که بیش از ۶۳۰ میلیون ریال ارزش داشت از استان‌های مرزی و غرب کشور بارگیری و قصد ورود به استان همدان را داشت که با هوشیاری کارکنان انتظامی شهرستان متوقف و در این رابطه ۲ نفر غیر بومی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ نوری گفت: پدیده شوم قاچاق کالا، مخرب اقتصاد ملی است و به دلیل همجواری این شهرستان با دو استان مرزی و غرب کشور، مبارزه با این پدیده همواره در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار