در حال حاضر تولیدکنندگان کفش همدان فعال هستند و همدان به‌عنوان یکی از قطب‌های فعال در تولید کفش زنانه به شمار می رود که حتی تولیدات کفش به شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای همسایه عرضه می‌شوند و تولیدکنندگان موفقی در سطح استان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۵۴۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 09 January 2018

همایش تجلیل از صادرکنندگان و کارآفرینان نمونه استان همدان با حضور مسئولان کشوری و استانی در هتل باباطاهر در حالی برگزار شد، که جای خالی صنعت کفش همدان در بین تجلیل شوندگان بسیار مشهود بود. 

به گزارش تابناک همدان؛ صنعت چرم همدان صدمت ۹۰ ساله دارد و همدان به‌عنوان یکی از مراکز تولید چرم در کشور به‌حساب می‌آمد که متأسفانه دیگر شاهد آن دوران پرفروغ این صنعت در همدان نیستیم، اما در صنعت کفش در چند سال اخیر به همت تولیدکنندگان کفش و با تلاش اتحادیه صنف کفاشان این شهر با حضور در نمایشگاه‌های تخصصی صنعت کفش – برگزاری همایش‌های چالش‌های صنعت کفش و یافتن راهکارهای توسعه این صنعت – حضور در رسانه‌های کشوری و ... گام‌های اساسی برای حساس سازی مشکلات این صنعت برداشته شد و این صنعت موردتوجه مسئولان کشوری و استانی قرار گرفت و رونق و فعالیت مجدد این صنعت در استان شروع شد.

در حال حاضر تولیدکنندگان کفش همدان به‌عنوان یکی از قطب‌های فعال در تولید کفش زنانه به شمار می‌روند و تولیدات کفش به شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای همسایه عرضه می‌شوند و تولیدکنندگان موفقی در سطح استان در حال فعالیت هستند.

تولیدکنندگان صنعت کفش همدان از ستاد انتخاب صادرکنندگان و کارآفرینان نمونه استان همدان انتظار انتخاب حداقل یک واحد تولیدی کفش را داشتند که انتظار و مطالبه‌ای به‌حق بود و صنعت کفش همدان شایسته تجلیل بود. صنعت کفش این شهر که سه سال پیش در رده‌های آخر قرار داشت، صنعت کفش همدان در سال‌های اخیر با تجدید حیات و نوسازی ماشین‌آلات و ارتقای دانش فنی؛ در حال حاضر در سطح کشور بعد از تبریز و تهران در جایگاه سوم قرار دارد.

امید است، مسئولان محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همچنین مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در سال آینده بادید وسیع به همه صنایع فعال در سطح استان، در انتخاب واحدهای موفق همه صنایع را در نظر بگیرند تا شاهد تجلیل از همه صنعتگران و تلاشگران اقتصادی باشیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار