حجت‌الاسلام کیانی
حجت‌الاسلام کیانی عنوان کرد: انسان نمی‌داند تحریم‌های دولت امریکا و توطئه‌های مکرر او علیه ملت ایران را باور کند یا دروغ‌های شاخدار حمایت از ملت ایران را؟! هنوز چندصباحی از زلزله کرمانشاه نمی‌گذرد که ترامپ مانع ارسال کمک‌های بشر دوستانه ایرانیان مقیم امریکا به زلزله زدگان کرمانشاهی شد!
کد خبر: ۵۴۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 06 January 2018

یک فعال سیاسی عنوان کرد: مردم بصیر ایران صف معترضین را از آشوبگران تشخیص داده و می‌دانند اهداف اغتشاشگران نه برای دلسوزی ملت است، نه برای ایران چرا که در غیر این صورت پرچم ایران که نماد اقتدار، غرور و ملیت کشور است مورد بی حرمتی و تعرض هیچ ایرانی قرار نمی‌گیرد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی مراد کیانی مدرس و فعال فرهنگی اظهار کرد: چند روزی است در برخی شهر‌های کشور شاهد اغتشاش‌هایی هستیم که طبق روال گذشته قند در دل دشمنان کشور ایران آب کرده و تفکراتی در ذهن می‌پروارنند که هیچ گاه به واقعیت نخواهد پیوست.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، به ویژه مسائل معیشتی مردم یکی از دغدغه‌های این روز‌های ملت شریف و مسئولین کشور است افزود: با ارائه لایحه بودجه سال ۹۷ به مجلس و لحاظ شدن بند‌هایی در بودجه کشور مبنی بر افزایش قیمت فراورده‌های سوخت و حذف یارانه برخی افراد و به تبع آن افزایش قیمت برخی کالا‌ها موجب نگرانی مردم و اعتراض در برخی شهر‌های کشور شده است.

حجت‌الاسلام کیانی اضافه کرد: هرچند انتقاد منصفانه و اعتراض در چارچوب قانون حق ملت ایران است و مسئولین موظف به حل مشکلات مردم هستند، اما آنچه موجب ناراحتی همگان شده است، سلب آرامش و امنیت، توسط عده‌ای آشوبگر و اغتشاشگر در برخی از شهر‌های کشور است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: آبشخور هدایتگری این اغتشاشات در خارج از مرز‌های کشور بوده و بطور مشخص آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود و برخی دول اروپایی میدان دار حمایت از آنان هستند که خود را دلسوز ملت ایران قلمداد می‌کنند.

وی گفت: به هیچ وجه در ذهن نمی‌گنجد که دشمنان قسم خورده این ملت، که دستشان تا مرفق در خون جوانان ایرانی آغشته گشته و در طول بیش از یک قرن جز ضرر و خسارت چیزی برای ایران و ایرانیان به ارمغان نیاورده اند حامی ملت ایران شده باشند.

حجت‌الاسلام کیانی عنوان کرد: انسان نمی‌داند تحریم‌های دولت امریکا و توطئه‌های مکرر او علیه ملت ایران را باور کند یا دروغ‌های شاخدار حمایت از ملت ایران را؟! هنوز چندصباحی از زلزله کرمانشاه نمی‌گذرد که ترامپ مانع ارسال کمک‌های بشر دوستانه ایرانیان مقیم امریکا به زلزله زدگان کرمانشاهی شد!

این فعال سیاسی گفت: هیچ گاه ملت ایران فراموش نخواهد کرد که با دستورات رئیس جمهور دیوانه آمریکا ورود ایرانیان به این کشور ممنوع شد، هنوز به یاد داریم که این شخص دامنه تحریم‌ها علیه ملت ایران را آنقدر زیاد کرد که مانع فروش دارو به بیماران ایرانی شد.

وی ابراز کرد: هنوز ملت ایران خیانت‌های کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ آمریکا، توطئه‌های متعدد علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران به ویژه ۸ سال جنگ تحمیلی، کودتای طبس و نوژه، حمله به هواپیمای مسافر بری، بلوکه کردن اموال این ملت را از خاطر نبرده است.

حجت‌الاسلام کیانی اظهار کرد: آمریکا و شخص ترامپ اگر به معنای حقیقی خود را حامی ملت ایران می‌داند چرا اموال بلوکه شده ایران را پس نمی‌دهد؟ چرا بر خلاف قوانین بین المللی ایران را تحریم یک جانبه و تحت فشار بسیار قرار داده است؟

این مدرس دانشگاه افزود: این مردم بنا به نصایح رهبر فرزانه خود دست‌های چدنی شما را در پوششی از مخمل مشاهده می‌کنند، ملت بصیر ایران خیانت‌های بیش از یک قرن گذشته حاکمان حیله گر انگلیس را فراموش نمی‌کند، هنوز دوران استثمار آنان را که در قالب قرارداد‌های ننگین دادرسی، رژی و... بر این ملت تحمیل نموده و ثروت این ملت را به یغما برده فراموش نکرده است.

حجت‌الاسلام کیانی ادامه داد: ملت ایران، آگاهند که رژیم منحوس و غیر مشروع صهیونیستی پس از شکست از جبهه مقاومت به ویژه نابودی سرسپردگان تکفیریشان، نفس‌های آخر خود را می‌کشد و برای نجات خود دست به هر کاری می‌زند و مانند انسان در حال غرق به هر خار و خاشاکی متوسل می‌شود.

وی عنوان کرد: طراحی این فتنه‌ها در قالب تخریب و شایعه پراکنی سال هاست که بوسیله مزدوران استکبار طراحی و از طریق رسانه‌های فضای مجازی از قبیل: مرکز کمرا، ۸۲۰۰ و آمد نیوز و شبکه‌های ماهواره‌ای دامن زده می‌شود، اما در حال حاضر شاهد افزایش چندبرابری این فتنه انگیزی‌ها و حمایت‌ها و تلاش‌های رژیم صهیونیستی و امریکا از آشوبگران هستیم که این مهم ناشی از شکست‌های متعددی است جبهه استکبار در چند سال اخیر از ایران است.

این فعال سیاسی ابراز کرد: شکست هیمنه اسراییل در برابر حزب الله، شکست داعش و گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه، موفقیت‌های حوثی‌های یمن، شکست رفراندم در کردستان عراق و شکست توطئه استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان نمونه‌هایی از شکست استکبار است که توسط جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت رقم خورده است.

وی یادآور شد: با شکست‌های پی در پی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدد انحراف اذهان عموم از جریان اعتراضات به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس است که باید در این مساله هوشیار بود، حاکمان روسیاه آل سعود خائن که امروز عروسک خیمه شب بازی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است به خیال خام خود می‌توانند با دلار‌های نفتی خللی در انسجام این ملت به وجود بیاورند، اما زهی خیال خام، چرا که هنوز ملت ایران را نشناخته اند و باید منتظر پاسخ دندان شکن ملل مسلمان جهان به ویژه ایرانیان غیرتمند باشند.

حجت‌الاسلام کیانی تأکید کرد: مزدوران فریب خورده داخلی که سرشان در آخور دشمنان این ملت است و چند روزی است جان و مال و امنیت ملت را هدف قرار داده اند باید بدانند که ایران کشوری نیست که با این باد‌ها بلرزد، مردم بصیر ایران صف معترضین را از آشوبگران تشخیص داده و می‌دانند اهداف اغتشاشگران نه برای دلسوزی ملت است، نه برای ایران چرا که در غیر این صورت پرچم ایران که نماد اقتدار، غرور و ملیت کشور است مورد بی حرمتی و تعرض هیچ ایرانی قرار نمی‌گیرد.

این مدرس دانشگاه گفت: ملت مومن و همیشه در صحنه ایران برای مقدسات خود بیش از دویست هزار شهید تقدیم نموده تا اسلام و قرآن مورد هتک حرمت قرار نگیرد، اما این خائنین در شعار‌های خود اعلام می‌دارند «هم قرآن هم اسلام هر دو فدای ایران» آن‌ها با این شعار هم کفر خود را ثابت کردند و هم با سوزاندن پرچم ایران کذبشان را نسبت به حمایت از ایران و ایرانی بودن نشان دادند.

وی عنوان کرد: ما ملت ایران ضمن تبری از تمام مفسدین اقتصادی، مدیران فاسد نجومی بگیر و اعلام انزجار از دشمنان خارجی و داخلی این مرز و بوم اعلام می‌نماییم تا آخرین نفس پای نظام و ارزش‌های آن و ولایت مطلقه فقیه ایستاده و به زودی شاهد شکست‌های دیگر سلطه گران نظام بین الملل به ویژه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیسم خواهیم بود.

حجت‌الاسلام کیانی ادامه داد: از مسئولین ارشد نظام خواهان حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد بستر اشتغال برای جوانان عزیزو عزل مدیران فاسد و بی کفایت هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار