مسئول نمایشگاه تخصصی زیره کفش اسکای، گفت: این نهمین نمایشگاه بود که به میزبانی اتحادیه صنف کفاشان همدان برگزارشد و دهمین نمایشگاه نیز روز‌های ۱۷ و ۱۸ دی ماه در هتل بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 06 January 2018

با هدف ارایه زیره‌های جدید بهاره برای ارتقای تولیدات کفش همدان، نهمین نمایشگاه تخصصی زیره کفش اسکای در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تابناک همدان: حمید نیکزاد مسئول نمایشگاه تخصصی زیره کفش اسکای به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه با همکاری و حمایت اتحادیه کفاشان همدان در محل اتحادیه با هدف ارایه زیره‌های جدید بهاره جهت ارتقای تولیدات کفش تولیدکنندگان کفش همدان به مدت یک روز برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین مدل‌های زیره کفش در معرض دید بازدکنندگان قرار داشت و الحمدالله استقبال خوبی شد و رئیس محترم اتاق اصناف همدان و ریاست محترم اتحادیه کفاشان نیز از نزدیک از نمایشگاه بازدید نموده و همچنین یک تعامل خوب بین تولیدکنندگان کفش همدان و کارشناسان شرکت برقرار شد که تاثیرات آن در تولید کفش‌های مشتری پسند و با کیفیت نمود پیدا خواهد کرد.

مسئول نمایشگاه تخصصی زیره کفش اسکای، تصریح کرد: این نهمین نمایشگاه بود که به میزبانی اتحادیه صنف کفاشان همدان برگزارشد و دهمین نمایشگاه نیز روز‌های ۱۷ و ۱۸ دی ماه در هتل بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

نیکزاد در خاتمه گفت: امیدواریم تولیدکنندگان با ارتقای تولیدات باکیفیت، موجبات رغبت مردم به سمت خرید کالای ایرانی را فراهم سازند.

شایان ذکر است: گروه تولیدی صنعتی زیره کفش اسکای، تولیدکننده انواع زیره کفش PU.PVC.TPU.TR برای کفش‌های زنانه می‌باشد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار