جامعه اسلامی فرهنگیان استان همدان در پی محکوم کردن رفتار‌های هنجارشکنانه برخی از عناصر که خود را در صف مردم جا کرده‌اند بیانیه‌ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۵۴۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 04 January 2018

جامعه اسلامی فرهنگیان استان همدان در پی محکوم کردن رفتار‌های هنجارشکنانه برخی از عناصر که خود را در صف مردم جا کرده‌اند بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا، متن بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان استان همدان به این شرح است.

قاعدتا باید دنیای استکبار از حماسه ۹ دی عبرت می‌گرفت، اما حوادثی که دراین چند روز در کشور اتفاق افتاد، نشان داد ضدانقلاب آن عبرت بایسته را در این ماجرا نگرفته است.


حال نام حوادث روز‌های اخیر را فتنه جدید می‌گذاریم، شباهت این حوادث با فتنه ۸۸ این است که اصل نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده اند و سخن از اصلاح طلب و اصولگرا نیست.


تشکیل دهندگان این اغتشاشات سه گروه هستند که نباید به یک چوب رانده شوند، گروه اول مالباختگان هستند که پولشان را در موسسات اعتباری گذاشتند و پولشان برنگشته. این گروه ضدانقلاب و مخالف نظام نیستند. اعتراض در این نظام آزاد است مگر اینکه مخل به استقلال نظام باشد، مردم فریاد می‌زنند مرگ بر گرانی. باید به داد مردم برسند. معترضانی که دنبال مالشان هستند باید مراقب باشند ضدانقلاب سوار بر این موج نشود و اگر سوار شد باید تودهنی به آن‌ها بزنند و اظهار وفاداری به ولایت کنند.


گروه دوم افراد ساده لوح هستند که در فتنه سال ۸۸ هم بودند و عمق قضایا را نمی‌فهمیدند.


گروه سوم کسانی هستند که در این اجتماعات شعار‌های سلطنت طلبانه وآشوبگرایانه میدهند، این‌ها همان مغرضان به نظام هستند. اتحاد شوم احزاب کفر و نفاق جهانی، هر ده سال یکبار تمام طراحی‌های خود را در قالب آشوب‌های خیابانی به اجرا گذاشتند و در این بین افراد نا آگاه و گول خورده و یا آگاه و پول خورده و برخی مدیران نالایق نقش پیاده نظام دشمن را ایفاء کردند. اما هربار با حضور وصف ناپذیر ملت بصیر و آگاه ایران، به یکباره تمام تلاش‌ها و توطئه‌های ده ساله اتاق‌های فکری آن‌ها نقش بر آب شد؛ همچنانکه سیل خروشان مردمی در ۲۳ تیر ۷۸ و ۹ دی ۸۸ تمام برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های بیست ساله دشمنان خارجی و داخلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به یکباره به زباله دان تاریخ سپرد.


امروزه هم به ملت با بصیرت و آگاه ایران هشدار می‌دهیم که مواظب باشید بار دیگر اتحاد شوم احزاب کفر و نفاق جهانی و منطقه‌ای بعد از آنکه از حمایت تمام عیار و همه جانبه خود از تروریست‌های داعشی طرفی نبسته اند، با کمک ایادی داخلی خود، در صدد هستند تا به بهانه اعتراضات به حق مردمی از بعضی از سیاست‌ها و عملکرد‌های غلط برخی مسئولین، بار دیگر موج دیگری از تجمعات خیابانی را به راه بیاندازند تا ضمن ایجاد خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جدید، فریاد اعتراض‌های به حق مردمی را درمیان امواج آشوب‌های خیابانی و تبلیغات رسانه‌ای خود گم کنند.


معلمان از مهمترین عناصر قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند، بنابراین در چنین شرایطی فرهنگیان عواملی هستند که امر روشنگری، فرهنگ‌سازی، هدایت و راهنمایی مردم را بر عهده دارند و بسیار مهم به حساب می‌آیند؛ چرا که با روشنگری و بیان درست حقایق برای مردم، مانع آن می‌شوند تا غبار پراکنده شده در فضا، مردم را به بیراهه کشاند و به سمت و جهتی که طراحان فتنه می‌خواهند، ببرد.


معلمان به تبعیت از مقام معظم رهبری به موقع به صحنه آمدند و روشنگری کردند و نقش ایفا کردند و می‌دانید که در هر جامعه‌ای بین تئوریسن‌های اصلی و قاطبه مردم یک عده‌ای به عنوان حلقه‌های واسط هستند که مطالب را می‌گیرند، ترجمه می‌کنند یا تبدیل می‌کنند و به موقع در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند و معلم چنین نقشی دارد که می‌تواند با رصد اوضاع و شرایط، آنچه که باید بگیرد و منتقل کند و این اتفاق الحمدلله در فتنه ۸۸ افتاد و معلمان سرافراز از این واقعه بیرون آمدند. واز آن جایی که احتمال وقوع فتنه مشابه فتنه‌های قبل وجود دارد بنابراین نقش معلم همواره دارای اهمیت است.


کسانی که خواب وخیال براندازی نظام را دارند، نابغه حماقت هستند و به آن‌ها اعلام می‌کنیم این انقلاب انقلاب ماندنی است و فرودگاه نهایی آن ظهور صاحب الزمان (عج) است و این را ضدانقلاب خارج و اندک ضدانقلاب داخل بشنوند.

غلامرضا زاهری
دبیرجامعه اسلامی فرهنگیان همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار