فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد"گفت:، درنتیجه اجرای طرح‌های انتظامی ۷۸ متهم دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 03 January 2018

فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد"گفت:، درنتیجه اجرای طرح‌های انتظامی ۷۸ متهم دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" اسماعیل جمشیدی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یگان‌های انتظامی این شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در این راستا کشفیاتی از جمله:جمع آوری تجهیزات واقلام ممنوعه و ضد فرهنگی، کشف موتورسیکلت مسروقه، دستگیری معتادان متجاهر وخرده فروش، سارق و جلبی وهمچنین توقیف وسائط نقلیه مزاحم و متخلف به دست آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این طرح، مقداری انواع موادمخدر کشف و ۴۲ نفرمعتاد وخرده فروش موادمخدر،۱۷ نفرجلبی،۶ نفرسارق و ۱۳ نفر به دلیل ارتکاب به سایرجرائم دستگیر وهمچنین تعداد ۲۵ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ جمشیدی بیان داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز، علاوه برکشف ۲ تن و ۵۲۰ کیلوگرم برنج قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان ودستگیری یک نفردراین رابطه، دربازدید از عطاری‌ها و فروشندگان دارو‌های گیاهی، تعداد ۲۸۴ قلم داروی غیرمجاز جمع آوری وپس از تشکیل پرونده، متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با قدردانی از همکاری خوب شهروندان، خواستار اعلام موارد مشکوک به پلیس ۱۱۰ شد.

اجرای طرح مشترک حجمی درفامنین

فرمانده انتظامی شهرستان "فامنین" از اجرای طرح مشترک حجمی با بهره گیری از توان نیرو‌های کمکی استان و عوامل جمعی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی حسن حیدری " در تشریح این خبر گفت:: طرح مشترک حجمی در سطح این شهرستان با حضور نیرو‌های کمکی استان و یگان‌های تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز وارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح علاوه بر جمع آوری مقدار قابل توجهی اقلام ضدفرهنگی و ممنوعه، ۷۳۵ عدد انواع موادمحترقه کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: ماموران همچنین، ۱۷ گرم و ۹۸ سانت انواع مواد مخدر را کشف و ۹ نفر معتاد تابلو وخرده فروش مواد مخدر دستگیر و تعداد ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در این رابطه برای متهمان پرونده تشکیل وجهت انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ حیدری با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح‌های حجمی تاکیدکرد: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضایی و انتظامی است که در این میان نیروی انتظامی همواره پیش قراول تامین امنیت در سطح جامعه بوده و با هنجارشکنان در همه زمینه‌ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آن را در افزایش سطح رضایت شهروندان می‌توان دید.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در خاتمه ازهمکاری مردم این شهرستان درجهت تامین امنیت عمومی تقدیرو ازمردم درخواست کردتا گزارش‌های خود باشماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار