بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: رفاقت در تیم ما موج می زند و با همین ابزار پر قدرت برای صعود به لیگ برتر گام بر می داریم.
کد خبر: ۵۴۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 27 December 2017

به گزارش تابناک : مجتبی محبوب مجاز اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که این روزها تیم نساجی در بهترین فرم قرار دارد و رفاقت در تیم موج می زند. برگ برنده ما جدا از مباحث فنی همین رفاقت است. اگر در اتفاقات تیم ما دقت کرده باشید می بینید که در تمرینات جدیت داریم و بیرون از زمین رفاقت مان سر جای خودش است.

وی در ادامه گفت: تمرینات فشرده و صبح و بعد از ظهر را پشت سر گذاشته ایم و آرام آرام از فشار تمرینات کم خواهد شد تا در بهترین فرم به مسابقات نیم فصل دوم قدم بگذاریم. این تیم پتانسیل کارهای بزرگ را دارد و می خواهیم در نیم فصل دوم پر قدرت تر از نیم فصل اول ظاهر شویم و صددرصد به صعود امیدواریم و اگراینگونه نبود باید جمع می کردیم و دنبال کارمان می رفتیم. نساجی یک باشگاه حرفه ای است و نفراتش نیز حرفه ای هستند این نفرات برای مردم قائمشهر هر کاری انجام می دهند.

محبوب مجاز اضافه کرد: نتایج تیم ما در نیم فصل اول لیگ دسته اول در تاریخ باشگاه نساجی بی سابقه بوده و اگر در برخی بازی ها توپ هایمان وارد دروازه حریفان می شد و بدشانسی نمی آوردیم الان در صدر جدول بودیم اما با این حال اگر در نیم فصل دوم هم مثل نیم فصل اول باشیم قطعا دل هواداران مان را با صعود به لیگ برتر شاد خواهیم کرد.

وی درباره عملکرد خود در نیم فصل اول گفت: من پست مشخصی ندارم و در این سالها هر تیمی که رفته ام در چند پست بازی کرده ام و امسال هم برای نساجی در چند پست به میدان رفتم هر چند از دوران بچگی در پست مهاجم نوک بازی می کردم. درباره عملکرد من باید کارشناسان نظر بدهند اما فکر می کنم وظایفی که بر عهده ام بود را انجام دادم و سعی و تلاشم بر این بود که برنامه های تاکتیکی ای که مربیان خواسته بودند را اجرا کنم.

بازیکن نساجی افزود: بنده یک سال با آقای مهابادی در پاس همدان کار کرده ام و هم من و هم ایشان شناخت خوبی از یکدیگر داریم و همه می دانند او در لیگ دسته اول یک مربی کاربلد است. مهابادی خیلی زود با بازیکنان هماهنگ خواهد شد و همین موضوع ما را به هدف بزرگ مان که صعود به لیگ برتر است نزدیک می کند.

محبوب مجاز درباره هواداران نساجی مازندران گفت: بهترین هواداران ایران را داریم و حتی استقلال و پرسپولیس هم چنین هوادارانی را ندارند.

وی در پایان گفت: شرایطی که مالکان باشگاه و آقای امیری برای تیم فراهم کرده اند موجب شده ما مجموعه ای حرفه ای باشیم و امیدوارم این حمایت ها ادامه پیدا کند تا به لیگ برتر برویم و خواسته مردم قائمشهر را فراهم نمائیم. ما بازیکنان هم تلاش می کنیم تا پاسخ خوبی به حمایت های مدیران مجموعه بدهیم. آقای پاشازاده هم برای تیم خیلی زحمت کشید و باید به او هم که با بازیکنان پدرانه رفتار می کردند خسته نباشید گفت.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار