مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: کانکس های اهدایی اداره کل ورزش و جوانان برای اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه به مناطق زلزله زده ارسال شد.
کد خبر: ۵۴۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 24 December 2017
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: کانکس های اهدایی اداره کل ورزش و جوانان برای اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه به مناطق زلزله زده ارسال شد.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: پس از زلزله مخرب کرمانشاه جامعه ورزش استان همدان برای کمک به هم وطنان خود وارد عمل شدند و با بر برپایی مراسم گلریزان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای زلزله زدگان جمع آوری کردند و مقرر شد کمک های نقدی صرف خرید کانکس برای زلزله زدگان شود .

وی افزود: بر اساس کمک‌های نقدی دو کانکس سرویس بهداشتی خریداری شد که این کانکس‌ها به مناطق زلزله زده ارسال و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت، جامعه ورزش استان از همان ابتدای حادثه کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال کرده است.

منعم اضافه کرد: این کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط اداره ورزش و جوانان و نیز برخی از هیات‌های ورزشی استان همدان جمع آوری و در قالب محموله به مناطق غرب کشور ارسال شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: آب معدنی، پتو، چادر، انواع موادغذایی و وسایل گرمایشی مهمترین اقلام ارسالی از سوی جامعه ورزش استان به مناطق زلزله زده بوده است.

وی گفت: همچنین در این مدت اسکان و پذیرایی ۷۵ تن از همراهان مصدومان زلزله غرب کشور در مهمانسرای مجموعه سنگ‌نوردی همدان و ایجاد ایستگاه‌های جمع آوری هدایای مردمی در ۱۰ فضای ورزشی نقاط مختلف شهر همدان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به آسیب دیدگان این حادثه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار