جانشین بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: شهید خوش لفظ الگویی از بزرگان این شهر و دیار همچون شهید محراب، آیت الله مدنی است که به یادگار باقی مانده است.
کد خبر: ۵۴۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 24 December 2017
جانشین بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: شهید خوش لفظ الگویی از بزرگان این شهر و دیار همچون شهید محراب، آیت الله مدنی است که به یادگار باقی مانده است.

به گزارش ایکنا، سردار علی فضلی، فرمانده قرارگاه راهیان نور دانش آموزی و جانشین بسیج مستضعفین کشور، شنبه دوم دی ماه در مراسم بزگداشت شهید علی خوش لفظ در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: چیزی مطهرتر از خون شهدای والا مقام همچون شهید خوش لفظ وجود ندارد.

وی افزود: شهید علی خوش لفظ یار و همرزم سرداران و شهدای بزرگی همچون، شهید حاج حسین همدانی مرد جاوید الاثر انقلاب، متوسلیان، شهبازی، شهید چیت سازیان، مظاهری و سایر شهدای عزیزی است که حق بزرگی به گردن همه ما دارند.

فضلی با بیان اینکه در آستانه سالروز عملیات کربلای ۴ هستیم اضافه کرد: سالروز این عملیات مصادف با سوم شهید علی خوش لفظ، است، ایشان شهید وارسته، خداترس و مقید و متعهد به مسیر انقلاب بودند و پس ۱۱ بار مجروحیت در عملیات مختلف، حضور در عملیات کربلای ۴ و به ویژه کربلای ۵ شرایط ویژه ای از حیث مجروحیت و شیمیایی در عرصه حیات ایشان به جای گذاشت.

جانشین بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: شهید خوش لفظ هر آن منتظر شهادت بود و چه زیبا نایب امام زمان(عج) از ایشان سخن به میان می‌آورد: «شما در عین جانبازی، شهید زنده هستید».

وی گفت: خداوند را شاکریم که رزق حضور در مراسم این شهید زنده را به ما ارزانی داشت ایشان در عرصه‌های مختلف انقلاب آن هم با کار پیچیده و سنگین اطلاعات عملیات در جبهه حضور داشت که آخرین حضورش در عملیات کربلای ۴ به همراه سپاه و بسیجیان و سلحشوران استان است.

فضلی ابراز کرد: شهید خوش لفظ الگویی از بزرگان این شهر و دیار همچون شهید محراب، آیت الله مدنی است که به یادگار باقی مانده است، امروز در شاگردی این شهید والا قدر همین بس که عاجل به فرمان و احکام امام خود بودند و ندای رهبر و بنیان گذار انقلاب را جهت یاری به دین خدا لبیک گفتند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور دانش آموزی عنوان کرد: کتاب «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات شهید علی خوش لفظ حرف‌های بسیاری در خود نهفته دارد این کتاب پرمغز و انسان ساز برای نسل امروز و حتی نسل‌های آینده به خوبی حال و هوا و شرایط عملیات و دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.

وی یادآور شد: رضایت خالق و صدق و راستی از زبان راوی این کتاب به خوبی در این مجموعه قابل درک است شهید خوش لفظ امروز الگویی است برای همه جهانیان و سراسر گیتی که مراسم باشکوه تشییع این شهید عزیز در تهران و همدان نشان از این مهم دارد.

فضلی با اشاره به حضور شهید خوش لفظ در عملیات کربلای ۴ و ۵ گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده اند: «شب‌های کربلای ۵ شب‌های قدر این انقلاب است، انس با آن شما را وارسته می‌کند و هر آنکه آن را به فراموشی بسپارد نام او از اردوگاه انقلاب خط خواهد خورد».

این مقام مسئول گفت: در فراز دیگری از منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «سپاه در شلمچه کربلا را مشی کرد» همواره باید این واقعه حسینی زنده بماند و کربلای ۴ و ۵ و دفاع مقدس از اذهان پاک نشود.

وی ابراز کرد: مردم همدان در کمک به زلزله زدگان غرب کشور گوی سبقت را از همگان ربودند که این مهم نیز جای سپاس و قدردانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار