سرمربی پاس گفت: مدیرعامل پارسال پاس یک میلیارد و 300 میلیون ریال از این باشگاه طلبکار است و این مدیرعامل که سال قبل 40 میلیارد ریال در اختیار داشته و هزینه کرده چطور می شود این میزان طلب داشته باشد که برای رضایت دنبال او باشند.
کد خبر: ۵۴۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 23 December 2017
سرمربی تیم پاس همدان گفت: بلاتکلیفی در صدور کارت بازیکنان جدید، معادلات کادر فنی را برای بازی مقابل بعثت کرمانشاه برهم زد.

به گزارش ایرنا عبدالمجید باقری نیا در جمع خبرنگاران افزود: تا یک ساعت قبل از بازی هم شرایط بازی نفرات جدید جذب شده نیز مشخص نبود و همین مساله منجر به تغییر در ترکیب اصلی و برهم زدن شرایط تاکتیکی تیم شد.

وی اضافه شد: تماشاگران حق دارد نسبت به وضعیت نتیجه گیری تیم پاس ناراحت باشند اما کدام باشگاه دنیا را سراغ دارید که روز مسابقه نمی دانید بازیکن را دارید یا ندارید.

باقری نیا بیان کرد: با این بازیکنان جدید در ترکیب تیم سه هفته است که تمرین می کنم و گفتند همه شرایط مهیا است اما طی روزهای اخیر متوجه شدم که وضعیت این چیزی نیست که گفتند.

وی افزود: تا یک ساعت قبل از بازی به دلیل عدم صدور کارت بازی نفرات جدید نمی دانستم چه بازیکنی را در اختیار دارم.

وی اظهار کرد: ما 2 روز هست که دنبال طلبکاران پاس هستیم تا رضایت دهند تا کارت بازیکنان جدید صادر شود آیا این طلبکار 10 روز قبل مشخص نبود طلبکار است.

سرمربی پاس افزود: مدیرعامل پارسال پاس یک میلیارد و 300 میلیون ریال از این باشگاه طلبکار است و این مدیرعامل که سال قبل 40 میلیارد ریال در اختیار داشته و هزینه کرده چطور می شود این میزان طلب داشته باشد که برای رضایت دنبال او باشند.

وی اضافه کرد: این چنین شرایط را در 40 سال فعالیت در فوتبال ندیده ام و بازیکنان جدید مشکلی بابت قرارداد و تحویل مدارک نداشتند بلکه مشکل جای دیگر است.

وی افزود: اینجا در شرایط مرگ و زندگی قرار دارم و از الان نیز نمی دانم برای بازی آینده مقابل نفت آبادان مشکل بازیکنان جدید حل می شود یا همچنان پابرجا است.

تیم پاس روز گذشته با تساوی مقابل بعثت کرمانشاه با اعتراض هواداران روبه رو شد.

این تساوی سبب شد تا پاس همچنان در رده ششم جدول گروه سه باقی بماند.

پاسی ها هفته آینده در آبادان میهمان پالایش این شهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار