دختر شهید ستار ابراهیمی بیان کرد: اولین انگیزه‌ام برای ورود به وادی پرخیر و برکت قرآن، تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ بود هرچند که نقش پدر شهیدم ستار ابراهیمی و شادی روح ایشان ازحضور فرزندش در عرصه قرآن بی‌تأثیر نبود.
کد خبر: ۵۳۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 12 December 2017
دختر شهید ستار ابراهیمی بیان کرد: اولین انگیزه‌ام برای ورود به وادی پرخیر و برکت قرآن، تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ بود هرچند که نقش پدر شهیدم ستار ابراهیمی و شادی روح ایشان ازحضور فرزندش در عرصه قرآن بی‌تأثیر نبود.

به گزارش ایکنا؛ سمیه ابراهیمی، حافظ و فعال قرآنی اظهار کرد: پس از گذشت ۶ سال موفق به حفظ ۱۴ جزء از قرآن کریم شدم.

وی با بیان اینکه کار حفظ قرآن را بدون استاد و بهره‌مندی از کلاس‌های قرآنی آغاز نمود افزود: حفظ قرآن را با توکل به خدا و با وجود ۲ فرزند به صورت پراکنده و گوش فرا دادن به نوار‌های صوتی قرآن حفظ کردم که در این راه از هیچ استاد و کلاسی بهرمند نبودم.

ابراهیمی اضافه کرد: اولین انگیزه‌ام برای ورود به وادی پرخیر و برکت قرآن، تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ بود هرچند که نقش پدر شهیدم ستار ابراهیمی و شادی روح ایشان ازحضور فرزندش در عرصه قرآن بی‌تأثیر نبود.

این حافظ قرآن با بیان اینکه تا کنون موفق به کسب رتبه‌های برتر بسیاری در مسابقات استانی و کشوری قرآن شده است افزود: سال ۹۲ در مسابقات کشوری قرآن بنیاد شهید، رتبه اول رشته حفظ و امسال نیز در مسابقات کشوری پاسداران سپاه که ۱۵ تا ۱۷ آذرماه در مشهد مقدس برگزار شد رتبه دوم حفظ را کسب نمودم.

وی عنوان کرد: هر ساله به یاری خداوند در مسابقات قرآن اوقاف، بسیج و سپاه رتبه اول استانی را کسب نموده‌ام، همراهی با قرآن انسان را از انجام بسیاری از منکرات و اعمال ناپسند باز می‌دارد حال اینکه که انگیزه او را برای انجام اعمال انسانی و خداپسندانه چندین برابر می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر دارای ۳ فرزند دختر هستم که دو دخترانم حافظ ۲ جزء قرآن کریم هستند ابراز کرد: پیشنهادم به جوانان و نوجوانانی که قصد ورود به عرصه قرآن را دارند بهره‌مندی از اساتید قرآن مجرب و حضور در کلاس‌‌های قرآنی جهت حرکت در مسیری مستقیم و پیش‎رونده است.

این دختر شهید یادآور شد: تشویق و حمایت‌های مالی نیز در این میان نقش مهمی دارند، متأسفانه در حال حاضر توجه به برنامه‌های ورزشی و حمایت از مقام آوران این عرصه بیشتر از قرآن و فعالیت‌های قرآنی است، توجه دولت مردان و مسئولین به این مقوله بسیار اندک است.
مدیر بخش خواهران موسسه جوادالائمه اظهار کرد: این موسسه قرآنی ۸ سالی است که فعالیت خود را در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، تفسیر، مفاهیم و ...در دو بخش خواهران و برادران آغاز نموده است.

وی افزود: این موسسه از آغاز فعالیت خود تا به اکنون موفق به تربیت ۶ حافظ کل در بخش خواهران و یک حافظ کل در بخش برادران شده است و آمار بالایی از حافظان ۵ تا ۲۰ جزء نیز در پرونده کاری خود دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه این موسسه در بخش‌های دمق و قروه در جزین نیز شعبه دارد اضافه کرد: ۵ مربی در بخش خواهران مشغول به فعالیت است که ۴ مربی نیز در این دو بخش به تدریس رشته‌های قرآنی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل این موسسه بدهی بالا این مجموعه جهت ساخت مکانی مستقل جهت برگزاری برنامه‌های خود است ادامه داد: پس از چندین سال حضور در مکان‌های استیجاری، موسسه جواد الائمه اقدام به تهیه زمین و ساخت واحدی برای خود کرده است که متأسفانه در حال حاضر با بدهی بالایی روبرو است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار