سید اسکندر صیدایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تا پایان هفته قبل 122 طرح به بخش خصوصی واگذار شده است افزود: 11 طرح جدید در همدان واگذار شده و 81 طرح نیز به بخش خصوصی اجاره داده شده است.
کد خبر: ۵۳۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 10 December 2017
رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان گفت: 284 طرح برای واگذاری به بخش خصوصی توسط دستگاه‌های همدان شناسایی شده که از این تعداد 137 طرح آماده واگذاری است.

به گزارش ایرنا؛ سید اسکندر صیدایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تا پایان هفته قبل 122 طرح به بخش خصوصی واگذار شده است افزود: 11 طرح جدید در همدان واگذار شده و 81 طرح نیز به بخش خصوصی اجاره داده شده است.

وی با بیان اینکه اوراق خزانه اسلامی و اوراق بهادار نقش زیادی در بخش اعتباری دولت دارند بر جذب اوراق خزانه توسط دستگاه های دولتی
تاکید کرد.

صیدایی با بیان اینکه در چند روز آینده وضعیت اعتباری استان‌ها ابلاغ می‌شود ابراز امیدواری کرد: اعتبار مربوط به شاخص‌ها در جای خود تزریق شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان در ادامه گفت: در بخش تخصیص هزینه‌ای نیز به دلیل فضایی که در خزانه کشور حاکم بود بخشی از حقوق مربوط به نیروهای قراردادی با تاخیر حدود هشت روز پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار