رضایی استفاده از تمامی ظرفیت های بخش ورزش برای کاهش و تقلیل آسیب های اجتماعی را ضرورتی دیگر عنوان و افزود: یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه بروز آسیب های اجتماعی است که توسعه ورزش از راهکارهای مناسب کاهش و مقابله با آنها است.
کد خبر: ۵۳۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 02 December 2017
فرماندار ملایر گفت: جایگاه کنونی ورزش ملایر مورد توجه و قبول مردم فرهنگ‌مدار ملایر و مدیریت اجرایی شهرستان نیست.

به گزارش مهر،عبدالعظیم رضایی در نشست مشترکی با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: یکی از دغدغه های اساسی در حوزه ورزش شهرستان بازیابی جایگاه واقعی ملایر در استان و کشور است.

رضایی با اشاره به پیشینه پرورش ورزشکاران و قهرمانان متعدد ملی، جهانی و المپیکی در ملایر، عنوان کرد: شرایط و جایگاه کنونی ورزش ملایر مورد توجه و قبول مردم فرهنگ‌مدار ملایر و مدیریت اجرایی شهرستان نیست.

فرماندار ویژه ملایر افزود: به رغم مشکلات و محدودیت های مالی و کمبود منابعی که در سطوح ملی و استانی با آنها مواجه هستیم، دغدغه و انتظار عموم مردم و ورزشکاران شهرستان ملایر این است که جایگاه ورزش ملایر در طراز دیگر شاخص ها و توانمندی های جوانان و ورزش کاران این شهرستان باشد.

معاون استاندار همدان پیگیری منابع از طریق مراجع ملی را یکی دیگر از ضرورت های پیشبرد امور و موفقیت مدیریت اجرایی در شهرستان و استان دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک و با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مسعود سلطانی فر، در نشستی مشترک مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان را بی واسطه با ایشان در میان گذاشته و رفع آنها را خواستار می شویم.

رضایی همچنین خواستار پیگیری مسائل ورزش استان و شهرستان با بهره گیری از کمک های استاندار شد و افزود: امیدواریم شاهد گشایش های خوبی در استان و به طور ویژه در ورزش شهرستان ملایر باشیم.

فرماندار ملایر تکمیل سالن ها و فضاهای ورزشی نیمه کاره و استفاده بهینه و بهره گیری از حداکثر ظرفیت سالن های موجود را یکی دیگر از دغدغه های مردم و مدیریت ارشد شهرستان دانست و افزود: یکی از ضعف های عمومی عدم استفاده بهینه از منابع و امکانات محدودی است که در اختیار داریم که باید با روحیه همکاری و برنامه ریزی دقیق مرتفع شود.

رضایی استفاده از تمامی ظرفیت های بخش ورزش برای کاهش و تقلیل آسیب های اجتماعی را ضرورتی دیگر عنوان و افزود: یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه بروز آسیب های اجتماعی است که توسعه ورزش از راهکارهای مناسب کاهش و مقابله با آنها است.

وی استفاده از تمامی ظرفیت های اجتماعی و مدیریتی از جمله جلب مشارکت های مردمی، استفاده از ظرفیت خیرین، توان شهرداری ها و جذب مساعدت کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی را از دیگر بایسته های توسعه ورزش در سطوح مختلف دانست و افزود: تمامی این کارها با پیگیری به انجام خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار