نویسنده نمایش «من و در لجباز» افزود: بنده دارای مدرک روانشناسی بالینی هستم و رعایت ویژگی های کودکانه برای من مهم است و قبل از انجام کار بروی آن تحقیق می کنم.
کد خبر: ۵۳۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 02 December 2017
 کارگردان نمایش «من و در لجباز» گفت: تنوع گرایی از عناصر اصلی نمایش کار کودک است.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان، نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی، محمود تیموری در بخش کودک و مسابقه بین الملل بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بروی صحنه می رود.

نویسنده، کارگردان و طراح نمایش «من در لجباز» اظهار داشت: این نمایش داستان مرد ۴۰ ساله ای است که همچنان کودک باقی مانده و هیچ استقلالی ندارد و وابسته به پدر و مادر خود است.

محمود تیموری ادامه داد: این نمایش قصد دارد استقلال و خود اتکایی را به کودکان آموزش دهد.

وی با اشاره به اینکه ایده و طرح این داستان از خودم بوده و کم کم در ذهنم شکل گرفته است، تأکید کرد: این نمایش ۱۰ نفر بازیگر اصلی دارد.

تیموری با بیان اینکه بنده سال ۹۰ نیز با نمایش «هفت خوان امید» در جشنواره شرکت داشتم، در خصوص ویژگی های نمایش برای کودک اظهار داشت: کسی که برای کودک کار می کند باید ابتدا شخصیت کودک را بشناسد و با دغدغه او و آنچه که بدان نیاز دارد، آشنا باشد.

وی با تاکید بر اینکه تنوع گرایی باید جزء عناصر اصلی نمایش کار کودک باشد، بیان کرد: آموزش باید غیر مستقیم و به صورت کودکانه انجام پذیرد و خسته کننده نباشد.

نویسنده نمایش «من و در لجباز» افزود: بنده دارای مدرک روانشناسی بالینی هستم و رعایت ویژگی های کودکانه برای من مهم است و قبل از انجام کار بروی آن تحقیق می کنم.

تیموری با اشاره به اینکه این نمایش به صورت بی کلام اجرا می شود، عنوان کرد: تمام حرکات بازیگران همراه با موسیقی است و این نمایش کاملا فانتزی و توام با موسیقی و افکت است.

وی عنوان کرد: نمایش «من و در لجباز» در اجراها عمومی تاثیر خود را بروی مخاطبان گذاشته است و کاملا بازخورد دارد.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان به دبیری مریم کاظمی ۱۰ تا ۱۵ آذر ماه در همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار