فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: ماموران قلابی که به عنوان عوامل پلیس آگاهی اقدام به بازرسی از منازل و سرقت اموال مردم می کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۳۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 02 December 2017
فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: ماموران قلابی که به عنوان عوامل پلیس آگاهی اقدام به بازرسی از منازل و سرقت اموال مردم می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح در این باره گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اخاذی و سرقت از آنان توسط سارقان مانورنما، شناسایی متهمان در دستور کار فوری پلیس استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ششم آذر ماه سال جاری شهروندی از ورود چند نفر با عنوان ماموران پلیس آگاهی به منزلش خبرداد افزود: طبق اظهارات این شهروند، چند نفر به در منزل وی مراجعه کرده و خود را مامور آگاهی معرفی می کنند.

وی ادامه داد: ماموران قلابی به صاحب خانه عنوان می کنند که خانه باید مورد بازرسی قرار گیرد و صاحب خانه با مشکوک شدن به رفتار این افراد موضوع را به پلیس اطلاع می دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: بلافاصله یک تیم گشتی از کلانتری 15 رسالت همدان به محل اعزام شد ولی متهمان وقتی متوجه تماس صاحب منزل با پلیس می شوند از محل فرار می کنند.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: با دریافت اطلاعات ظاهری سارقان از صاحب منزل پلیس به تعقیب متهمان پرداخت و در اقدامی پیش دستانه ابتدا کارت عابر بانک سرقت شده شاکی توسط سارقان مامورنما را مسدود کرد.

وی ادامه داد: سپس ماموران موفق به دستگیری یکی از متهمان 31 ساله به نام اصغر شدند که متهم به چهار فقره اخاذی در قالب و پوشش مامور پلیس اعتراف کرد.

این مقام انتظامی همدان افزود: با اعتراف این متهم سه تن از همدستان او نیز در یک عملیات توسط پلیس شهرستان همدان دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح گفت: از این افراد تجهیزات پلیسی از جمله بی سیم قلابی، دستبند، تعدادی کارت عابربانک سرقتی کشف و ضبط شد و متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار