رستمی با تأکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد بر شخص کاظم سعیدی به عنوان شهردار شدن اصرار دارند، اظهار کرد: در تلاشیم تا با انتخاب سعیدی به عنوان شهردار مشکلات عدیده شهرداری اسدآباد تا حدودی مرتفع شده و اعتماد عمومی مردم را نسبت به این دستگاه مردم نهاد جلب شود.
کد خبر: ۵۳۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۱ 29 November 2017
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد از ارجاع موضوع انتخاب شهردار اسدآباد به شورای حل اختلاف استان همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ حسین رستمی با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای تصدی‌گری سکان شهرداری شهر اسدآباد بیش از 10 نفر  رزومه کاری ارائه داده بودند که با دعوت و مصاحبه با این افراد و ارائه برنامه‌های آنان برای مدیریت شهری در نهایت «کاظم سعیدی» با بیشترین رأی اعضاء شورا  به عنوان شهردار شهر اسدآباد انتخاب شد.

وی گفت: گزینه انتخابی اعضاء شورای شهر پس از انتخاب برای تأیید و صدور حکم به استانداری معرفی شد که در این پروسه استانداری گزینه موردنظر را  بر اساس برداشت خود از قانون و شرایط آئین‌نامه انتخاب شهردار، به 2 علت مدرک تحصیلی و بازنشسته بودن فاقد شرایط شهردار شدن اعلام کرد.

رستمی با اشاره به اینکه شهردار انتخاب شده شهر اسدآباد بومی بوده و داری مدرک فوق‌دیپلم است، خاطرنشان کرد:کاظم سعیدی با 25 سال خدمت، بازنشسته سپاه پاسداران بوده و ٧ سال نیز مدیریت مجموعه گردشگری گنجنامه و غار علیصدر را برعهده داشته است.

وی با تأکید بر اینکه شهردار اسدآباد براساس شرایط آئین‌نامه و برنامه‌های قابل اجرا و قابل تأمل انتخاب  شد، تصریح کرد: بومی و غیربومی بودن در انتخاب شهردار اسدآباد هیچ‌گونه جایگاهی نداشته و تخصص و قانون‌مداری از جمله ویژگی‌هایی است که در رزومه انتخاب شهردار اسدآباد به آن توجه داشته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در ادامه با بیان اینکه مدرک تحصیلی کاظم سعیدی مورد تأیید نهادی است که در آن مشغول به‌کار بوده، افزود: مجددا با اجماع 6 رأی اعضای شورا نسبت به نظر قبلی خود اصرار و کاظم  سعیدی را به استانداری برای شهردار شدن شهر اسدآباد معرفی کردیم که در این راستا بار دیگر استانداری شخص موردنظر اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد را با استدلالات عدم پذیرش مدرک تحصیلی و بازنشسته بودن فاقد شرایط اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اصرار اعضای شورا و اعلام فاقد شرایط بودن سعیدی برای شهردار شدن توسط استانداری، سرانجام موضوع انتخاب شهردار شهر اسدآباد به شورای حل اختلاف استان همدان ارجاع شده و تا پایان هفته نتیجه بررسی شورای حل اختلاف مشخص خواهد شد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر اسدآباد در این راستا اصرار دارد که با استفاده از تبصره 10 مدارک لازم تکمیل و به وزارت کشور برای تصمیم‌گیری ارسال شود.

رستمی با تأکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد بر شخص کاظم سعیدی به عنوان شهردار شدن اصرار دارند، اظهار کرد: در تلاشیم تا با انتخاب سعیدی به عنوان شهردار مشکلات عدیده  شهرداری اسدآباد تا حدودی مرتفع شده و اعتماد عمومی مردم را نسبت به این دستگاه مردم نهاد جلب شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کاظم سعیدی یکی از جمله شخصیت‌های فراجناحی، میدان‌دیده و شناخته شده بوده که می‌توانیم به واسطه او جو موجود شهرداری اسدآباد را سروسامان بخشیده و مشکلات اصلی شهرداری را با مدیریت سالم شهرداری مرتفع سازیم.

رستمی با اشاره به اینکه تا ابتدای دی‌ماه تکلیف شهردار شهر اسدآباد مشخص خواهد شد، افزود: برنامه‌ریزی بودجه، عوارض و برنامه‌ریزی‌های عمرانی برای سال آینده باید با حضور شهردار انجام شود.

وی با اشاره به مدیریت شهری و ارتقای مدیریت شهری نیز تصریح کرد: توجه به عمران و آبادانی مبلمان شهری، تسهیل و تسریع خدمات و عدالت در تقسیم خدمات از جمله مواردی است که در مدیریت شهری اسلامی، پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد به آن توجه ویژه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار