مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در همدان از ساخت دو مدرسه مهدویت در همدان طی سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 29 November 2017
مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در همدان از ساخت دو مدرسه مهدویت در همدان طی سال آینده خبر داد.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم در مجمع خیرین «مهدی یاور» با بیان اینکه باید دید برای بسترسازی ظهور امام(عج) چه کاری لازم است؟، اظهار کرد: قرآن کریم به صراحت بیان کرده «عاقبت تاریخ ختم به خیر خواهد شد» گرچه از اول تعارض حق و باطل شروع شد اما سرانجام تاریخ به دست اهل خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه کسانی که اهل مطالعه هستند می‌دانند تمام هجمه کفر علیه مبانی عقدیتی، مهدویت و غدیر است، گفت: کسانی در عرصه مجازی از طریق صهیونیست‌ها قصد مدیریت ما را دارند و در این زمینه باید هوشیار بود.

 مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در همدان با تاکید به اینکه با امر به معروف و نهی از منکر جامعه بسترساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد بود، گفت: ما امروز برای جامعه مهدوی چند مدیر تربیت کرده‌ایم؟

وی افزود: امام مهدی(عج) با دست خالی ظهور نمی کند و احتیاج به لوازم، سازوکار و نیرو دارد؛ ما چقدر نسبت به این مسائل فکر و هزینه کرده و نیرو به کار گرفته‌ایم؟ بررسی این مسائل مهم خواهد بود.

حسنی‌حلم با بیان اینکه متاسفانه امروز در جامعه مدرسه مهدوی نداریم، افزود: اگر 40 سال انقلاب کرده‌ایم این انقلاب باید بسترساز ظهور حکومت مهدوی باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز در جامعه ما یک مرجع و عالم پرچم انقلاب را بر دوش گرفته است برای تحقق حکومت مهدوی است، گفت: انشاءالله انقلاب ما متصل به ظهور مهدوی خواهد شد و برای این کار تلاش خواهیم کرد.

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در همدان با بیان اینکه بنیاد فرهنگی تحت حمایت مقام معظم رهبری شکل گرفت تا بسترساز باشد، تاکید کرد: همه ما برای اینکه جامعه ساری باشد و از زشتی‌ها و بدی‌ها دور باشد، حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در جامعه مهدوی دروغ، ریا، دست‌اندازی به بیت‌المال، بی قانونی و بی مسوولیتی معنا ندارد و آنچه حاکم بوده خوبی‌ها و معروف‌هاست، افزود: در این جامعه دزدی کردن، ارزش ها را زیر سئوال بردن و روی خون شهدا ایستادن معنا ندارد.

حسنی‌حلم با تاکید به اینکه در راه حضرت مهدی(ع) اخلاص و خون دل خوردن نیاز است، گفت: به زودی و در سال آینده دو مدرسه مهدوی را خواهیم ساخت تا از همان ابتدا کودکان با فرهنگ و معرفت مهدویت آشنا شوند که البته نیاز به همت خیرین است.

 رئیس مجمع خیرین یاوران مهدی(عج) همدان نیز با اشاره به تشکیل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، اظهار کرد: متاسفانه امروزه دشمن برای اینکه ظهور امام زمان(عج) را ضعیف جلوه دهد، منجی‌های دروغین علم می‌کند که نمونه آن می توان به منجی وهابیت اشاره کرد.

علی‌اکبر جهانگیری با اشاره به اینکه اکنون وظیفه ما شناساندن امام زمان(عج) است، گفت: همه امام زمان را می‌شناسند چراکه کسی که امام زمان خود را نشناسد، جاهل است که ما جاهل نداریم؛ اما نسبت به امام زمان غافل هستیم.

وی با تاکید به اینکه مشارکت در شناساندن راه و هدف مهدوی وظیفه ماست، بیان کرد: در طول ماه اینکه چقدر وقت کافی برای شناختن امام زمان خود می‌گذاریم جای سئوال است.

 رئیس مجمع خیرین یاوران مهدی(عج) همدان با بیان اینکه ما تحقیق نمی‌کنیم چرا خداوند منجی قرار داد خطاب به جمع بیان کرد: مجمع خیرین مهدویت با حمایت شما تشکیل شده و هر فردی بتواند دو نفر را به این مسیر بیاورد زمانی خواهیم دید که بنرهای موجود در شهر انتظار فرج را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: با هزینه‌هایی که خیرین پرداخت می‌کنند امیدواریم در ساخت مدرسه مهدویت، مهدکودک مهدویت و در سطوح بالاتر دانشگاه‌ها و.. فعال شویم که این مهم بدون حمایت خیرین امکانپذیر نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار