رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: رویکرد شورا منطبق با نیازهای اقتصادی شهر همدان، جذب سرمایه گذار و رونق امور گردشگری است.
کد خبر: ۵۳۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 27 November 2017
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: رویکرد شورا منطبق با نیازهای اقتصادی شهر همدان، جذب سرمایه گذار و رونق امور گردشگری است.

به گزارش ایرنا مریم روان بخش در بازدید از عملیات ساخت هتل شادی همدان و بررسی روند اجرایی این طرح سرمایه گذاری شده اظهار کرد: تمامی بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهر همدان مهیا است و از حضور سرمایه گذاران در تمامی عرصه ها استقبال می شود.

وی با بیان اینکه شورا رویکرد حمایتی در امر سرمایه گذاری دارد، اضافه کرد: البته این حمایت ها باید توجیه پذیر بوده و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

روان بخش توجه به حوزه گردشگری در امر سرمایه گذاری را اصل مهم در توسعه شهرهمدان برشمرد و اظهار کرد: باید محورهای سرمایه گذاری تدوین شده و بر اساس آن پیش رفت.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با اشاره به اینکه هتل شادی در 4 هزار و 500 متر مربع احداث می شود افزود: مساحت زیربنای این هتل 27 هزار متر مربع است و با داشتن امکانات هتل های پنج ستاره ظرفیت خوبی برای همدان در امر گردشگری دارد.

وی تاکید کرد: همدان با داشتن ظرفیت های گردشگری می تواند در غرب کشور مطرح باشد و این امر منوط به حمایت از بخش سرمایه گذاری در این حوزه است.

** شورای شهر تنگ نظر نیست

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این بازدید با بیان اینکه در حمایت از سرمایه گذار در شورا تنگ نظری وجود ندارد گفت: احداث همزمان 11 طرح هتل سازی در همدان با ارائه خدمات صدور پروانه رایگان برای هتل ها از جمله اقدامات حمایتی شورا از سرمایه گذار است.

حسین قراباغی با اشاره به اینکه دیدگاه حمایت از سرمایه گذار در شورای پنجم تقویت شده است افزود: با توجه به ایجاد زیرساخت هایی از جمله آزاد راه، راه آهن، فرودگاه وسایر راه های امکانات دسترسی، زمینه حضور گردشگر در استان و شهر همدان را افزایش می دهد و در این راستا احداث هتل ها نیز باید سرعت بگیرد.

** هتل 10 طبقه شادی با پنج ستاره

سرمایه گذار هتل شادی نیز در این بازدید گفت: این هتل در 27 هزار متر مربع زیربنا در 10 طبقه با امکانات کامل هتل پنج ستاره احداث می شود.

محمد شادی اضافه کرد: تاکنون در اجرای این هتل 12 هزار متر مربع بتن ریزی و 180 هزار کیلو آرماتور بندی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 45 تا یکصد تن روزانه به صورت مستقیم در این طرح مشغول به کار هستند افزود: کارها به خوبی در حال انجام است و تنها بروکراسی اداری روند کارها را کند کرده است که در این زمینه نیارمند حمایت و کمک مسئولان استان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار