فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از واگذاری مسئولیت بازساری و ساخت 30 روستا در منطقه ازگله به سپاه استان همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر جلسات هماهنگی برای انجام این ماموریت در استان برگزار شده و خوشبختانه مسئولان استان نیز آمادگی خود را برای انجام آن اعلام کردند.
کد خبر: ۵۳۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 27 November 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از واگذاری مسئولیت بازساری ۳۰ روستا در منطقه ازگله به سپاه همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم؛سردار مظاهر مجیدی با تشریح روند خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه ماموریتی ما در ازگله قرار داشت بسیاری از مقرها آسیب دیده اما پس از وقوع زلزله نیروهای سپاه انصارالحسین(ع) کار کمک‌رسانی به مردم منطقه را در اولویت قرار دادند و ضمن محافظت از مرزها، تا امروز مشغول خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در همان هفته اول تلاش‌ها معطوف به اسکان اضطراری زلزله زدگان بود که برای تحقق آن چادر و لزوارم اولیه برای اسکان فراهم شد، افزود: در مرحله بعدی اسکان موقت در دستور کار ما قرار گرفت که در این راستا اقدام به خرید و توزیع کانکس در  بین زلزله زدگان کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از واگذاری مسئولیت بازساری و ساخت 30 روستا در منطقه ازگله به سپاه استان همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر جلسات هماهنگی برای انجام این ماموریت در استان برگزار شده و خوشبختانه مسئولان استان نیز آمادگی خود را برای انجام آن  اعلام کردند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تقسیم کار انجام شده و امیدواریم با همکاری مسئولان و خیران کار بازسازی 30 روستا آغاز شود عنوان کرد: هنوز به صورت قطعی میزان خسارت وارده و یا میزان منابع مالی لازم برای ساخت مجدد مناطق آسیب دیده در این 30 روستا  مشخص نشده است هرچند که تیم‌های ارزیابی در منطقه حضور دارند.

مجیدی با تاکید براینکه آنچه اهمیت دارد اسکان موقت زلزله‌زدگان در کانکس‌هاست که در حال انجام است، تصریح کرد: در شرایط فعلی به کمک‌های نقدی مردم نیازمند هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان همچنین به بازدید مقام معظم رهبری از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اشاره کرد و گفت: فرماندهی معظم کل قوا از منطقه سرپل ذهاب و سه روستای نزدیک منطقه ازگله نیز بازدید داشتند که این کار بسیار اثرگذار بود چرا که ایشان از مناطقی نیز بازدید کردند که وضع مناسبی نداشته و درصد تخریب آن‌‌ها در زلزله بسیار بالا بود. ایشان به چادرهای زلزله‌زدگان سرکشی کرده و با  مردم صحبت کردند که در تسکین آلام مردم آسیب‌دیده و داغدار موثر بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار