فرمانده سپاه اسدآباد با اشاره به طرح های محرومیت زدایی در شهرستان، عنوان کرد: طی هفته بسیج با اعتباری افزون بر ۲۵۰۰ میلیون ریال ۳۸ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان اسدآباد افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۵۳۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 27 November 2017
فرمانده سپاه اسدآباد گفت: همزمان با هفته بسیج ۳۸ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان اسدآباد افتتاح شد.

به گزارش مهر، حسن مرادی در آئین افتتاح یک باب منزل مسکونی در یکی از روستاهای محروم شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: این منزل مسکونی متعلق به یک مادرشهید است که بااعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال در این روستا ساخته شده است.

وی افزود: علاوه بر این طرح تسطیح جاده امامزاده، زمین فوتبال و والیبال از دیگر پروژه هایی است که توسط گروه جهادی در این روستا انجام گرفته و در هفته بسیج به مردم این روستا هدیه می شود.

فرمانده سپاه اسدآباد با اشاره به طرح های محرومیت زدایی در شهرستان، عنوان کرد: طی هفته بسیج با اعتباری افزون بر ۲۵۰۰ میلیون ریال ۳۸ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان اسدآباد افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶۵ دوره آموزشی در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج و سپاه شهرستان اجرا شده است.

مرادی بیان کرد: ۲ هزار نفر از هموطنان اسدآبادی در کلاس های اقتصاد مقاومتی آموزش دیدند که ۱۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در امر اقتصاد مقاومتی به ۳۴ نفر واگذار شد.

وی عنوان کرد: صنایع‌تبدیلی، پرورش دام و طیور، خشک کردن میوه در قالب تعاونی و ۸ کارگاه میوه خشک‌کنی از جمله طرح‌ های اقتصاد مقاومتی بوده که در این راستا به افراد متقاضی تسهیلات ارائه شده است.

آبرسانی به روستای محروم «قمشانه»

آبرسانی به روستای محروم «قمشانه» دومین طرح افتتاح شده در پنجمین روز از هفته بسیج بود که در شهرستان اسدآباد به بهره برداری رسید.

لایروبی چشمه ها، حفاری و لوله گذاری به طول ۱۶۰۰ متر برای آب شرب و آب بخش کشاورزی روستای قمشانه از اقداماتی بوده که در این طرح گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان انجام داده اند.

فرماندار اسدآباد در افتتاح پروژه های این روستا گفت: در سال جاری ۳ روستای شهرستان در دستور کار آسفالت قرار دارند که روستای قمشانه یکی از جمله روستاهای موردنظر خواهد بود.

حسین افشاری افزود: با پیگیری های نماینده شهرستان قیر لازم در این راستا تامین شده که در سال آینده علاوه بر قمشانه دو روستای سیراوند و چشمه قنداب نیز آسفالت و دغدغه مردم و اهالی این روستاها مرتفع خواهد می شود.

افشاری به دغدغه های اهلی روستا اشاره و عنوان کرد: تامین آب و آسفالت راه روستا مهمترین مشکل این اهالی است که تا قبل از فرا رسیدن زمستان توسط دهیاری باید نسبت به شن ریزی کوچه های روستا نیز اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار