سرمربي تيم واليبال كريمه قم گفت: تمام بازيكنان ما از جنبه‌هاي روحي و جسمي در اوج آمادگي براي شكست دادن تيم پيروزي كيش به ميدان مي‌روند.
کد خبر: ۵۲۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 22 November 2017
به گزارش تابناک : سید‌روح‌الله شفیعی در قم، اظهار کرد: امروز در چارچوب دیداری از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با تیم پیروزی کیش یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز داریم و برای بردن به میدان خواهیم رفت.
وی ادامه داد: در دو بازی شروع فصل با بدشانسی به تیم‌های شهروند اراک و عقاب تهران باختیم اما در هفته سوم طلسم پیروز نشدن در لیگ دسته اول والیبال ایران را شکستیم و خوشبختانه این برد روحیه بسیار خوب و انگیزه بالایی به تیم تزریق کرده تا در دیدارهای آتی موفق‌تر ظاهر شویم.
سرمربی تیم والیبال کریمه قم افزود: بازی چندان آسانی در پیش نداریم و به تک تک بچه‌های تیم حساسیت این دیدار را گوشزد کرده‌ایم که مبادا تیم پیروزی کیش را دست‌کم بگیرند، ما برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می‌رویم و امیدوارم اتفاقات بازی هم به نفع ما رقم بخورد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی رقابت‌های امسال لیگ دسته اول والیبال ایران، افزود: رقابت‌ها در دو گروه مقدماتی جریان دارد و سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اعلام برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی و همچنین دیدارهای پلی‌آف به شکلی برنامه‌ریزی کرده که بازی‌ها روز بیستم اسفند به پایان برسد.
شفیعی افزود: دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور که با عنوان جام شهید محسن حججی جریان دارد از روز چهارشنبه 29 آذر ماه آغاز می‌شود و چهارشنبه 27 دی‌ماه به پایان می‌رسد که امیدوارم با انگیزه بالای بچه‌های تیم جزو تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پس از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، از هر گروه چهار تیم و در مجموع هشت تیم مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب خواهند کرد، ضمن اینکه بازی‌های این مرحله به شکل دو برد از سه مسابقه به انجام می‌رسد و تیم‌های بالای جدول در مسابقات اول و سوم میزبان هستند.





منبع : قم نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار