میسر در خصوص ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه‌های صداوسیما افزود: در سال ۹۰امتیاز استان حدود ۵۴- ۵۵بود در حالیکه امروزه به ۷۰ رسیده است و این موضوع بیانگر تلاش بی وقفه‌ی همکاران است.
کد خبر: ۵۲۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 18 November 2017
مدیر اسبق صداوسیما بیان کرد: صداوسیما محل رجوع مردم است بنابراین این مرکز با تمام تلاش باید مطالبات مردم را در راستای توسعه استان بیان کند.

به گزارش ایکنا، حسین میسر مدیر اسبق صدا و سیمای مرکز همدان امروز۲۴ آبان ماه در مراسم آئین تکریم و معارفه مدیر کل صداو سیما مرکز همدان در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان  ضمن تشکر از استانداری و معاونت امور استانهای صداوسیما اظهار کرد: قریب به ۲سال و نیم است که رادیو همدان مقام اول را درکشور کسب کرده است. برنامه‌های محتوایی صداوسیما در سال‌های اخیر برنامه‌هایی مبنی بر تحکیم بنیان خانواده، مسئولیت پذیری وارتباط اجتماعی، گفتمان انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار، شهادت و گردشگری فرهنگی را برای استان تهیه کردیم.

وی با اشاره به امتیازات سیمای استان همدان بیان کرد: سیمای استان در سال ۹۴رتبه سوم مراکز را کسب کرد و برای اولین بار موفق به فتح دو قله‌ی بزرگ جشنواره‌ی حقیقت و فجر در کشور شد.

میسر در خصوص ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه‌های صداوسیما افزود: در سال ۹۰امتیاز استان حدود ۵۴- ۵۵بود در حالیکه امروزه به ۷۰ رسیده است و این موضوع بیانگر تلاش بی وقفه‌ی همکاران است.

میسر گفت: استان همدان قطب انیمیشن کشور محسوب می‌شود و صداوسیما‌ی استان همدان توانسته است در حال حاضر سالانه در استان همدان چیزی حدود ۳۰تا۳۵ ساعت انیمشن تولید می‌شود که دارای رتبه‌ی الف است.

وی با اشاره به تلاش‎های روزافزون اصحاب رسانه و خبرنگاران بیان کرد: بیشترین رسالت ما در حوزه‌ی خبر صدای مردمی بود امروزه خبرنگاران موظف هستند همواره ارتباط مستقیم خود را با بخش سیما حفظ کنند واز نهاد‌ها و زیرساخت‌های برنامه ریزی شده در سطح کشور بهره ببرند.

در ادامه محمد ناصر نیک بخت استاندار استان همدان اظهار کرد: بنا به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «صداو سیما صدای انقلاب است» و همچنین امام خمینی(ره) فرمودند« رسانه‌ی ملی، رسانه‌ی عمومی است»

وی افزود: در مهمترین سرمایه‌ی انقلاب اسلامی حمایت مردم است، طبیعتا باید با ایجاد و حفظ امید مردمی این حمایت را افزایش دهیم امید مردم به نظام، بهترین نوع امید است.

نیکبخت در ادامه بیان کرد: اگر صداوسیما فعال و پویا باشد نظام کشور و اقتصاد مقاومتی نیز حفظ می‌شود، رسالت این سازمان تبدیل «ایران هراسی» که آمریکا ایجاد کرده است به «آمریکا هراسی» است.

در ادامه حمیدرضا حاج بابایی نماینده‌ی مردم استان همدان بیان کرد: اصحاب رسانه و صداوسیما در قیاس با مشاغل دیگر از حقوق کمتری برخورداند لطفا به این مطالبات رسیدگی نمایید.        

وی افزود: امروزه صداوسیما در جنگ نرم  با ۲۵۰شبکه‌ای که سعی در تخریب جمهوری اسلامی دارند مقابله می‌کند.

در پایان علی دارابی معاونت امور استانهای صداوسیما ضمن تشکر از مدیر اسبق صدا وسیما افزود: تا مشکلات تک تک اصحاب رسانه‌ی استان همدان حل نشود از این استان خارج نمی‌شوم و خود به شما رسیدگی می‌کنم.

دارابی خاطرنشان کرد: از زحمات روزافزون و بی پایان آقای میسر تشکر می‌کنیم و همچنین خوش آمد می‌گوییم به مدیر جدید صداوسیما مهدی دهقان نیری، امید است صداوسیمای این کشور به خوبی بتواند رسالت خود را انجام دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار