شهردار منتخب همدان نیامده انصراف داد و گفت: مشکل بیماری همسرم مانع حضورم در همدان شد.
کد خبر: ۵۲۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 14 November 2017
شهردار منتخب همدان نیامده انصراف داد و گفت: مشکل بیماری همسرم مانع حضورم در همدان شد.

به گزارش ایسنا، حسین مرادی در صحن علنی شورای شهر همدان درباره بررسی علت انصراف شهردار منتخب و انتخاب فرد جدید برای پست شهرداری اظهار کرد: یک هفته پس از اعلام آمادگی بنده برای حضور در همدان پزشکان مشکل بیماری همسرم را اعلام کردند و اکنون فرآیند بررسی صلاحیت بنده در وزارت کشور در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر اینکه هنوز اطلاعی درباره تأیید و یا رد شدنم در وزارت کشور ندارم، افزود: اینکه منتظر اعلام نظر وزارت کشور باشم و پس از اعلام‌نظر انصراف خود را اعلام کنم از نظر اخلاقی درست نیست و موجب اتلاف وقت شورا در زمینه انتخاب شهردار آینده خواهد شد.

مرادی در ادامه با بیان اینکه در کارنامه کاری خود هیچ پرونده تخلف مالی نداشتم، خاطرنشان کرد:حداقل از اعمال خود مطلع هستم و می‌دانم هیچ‌گامی در زمینه تخلفات مالی بر نداشته‌ام.

وی ادامه داد: پست بالایی همچون مدیرکل مناطق 22 گانه پایتخت کشور هیچ‌گاه به کسی که در پرونده خود تخلف مالی داشته باشد، داده نمی‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: این مشکل یک بیماری غیرمترقبه‌ای بود که طی روزهای گذشته نمایان شده و با وجود اینکه چندین پزشک حاذق معاینه کرده‌اند همگی به حاد بودن این مشکل اتفاق‌نظر دارند.

وی ادامه داد: پرونده رسیدگی به صلاحیت بنده اکنون در بخش نهایی رسیدگی در وزارت کشور قرار دارد و تا کنون هیچ اطلاعی درباره نتیجه نهایی رد و یا تأیید وزارت کشور دریافت نکرده‌ام.

مرادی تصریح کرد: ضمن پوزش از همه اعضای شورا و همچنین مردم همدان با وجود شرایطی که برایم پیش آمده، توفیق آمدن به همدان را ندارم و انصراف خود را اعلام می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌خواهم لطمه‌ای به شهر همدان زده شود، افزود: اگر مشغله فکری نداشتم به طور قطع برای شهر همدان تلاش می‌کردم.

وی ادامه داد: اگر حکم شهرداری برای بنده زده شده بود، باید چند ماه دیگر به این انصراف می‌رسیدم اما این لطف خداوند بوده که به مدیریت شهری همدان آسیبی وارد نشود.

مرادی در پایان تأکید کرد: هیچ گروه و جناح سیاسی مرا به آمدن و یا رفتن از همدان ترغیب و تشویق نکرده و تنها علت انصراف مشکلات خانوادگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار