استاندار همدان بابیان اینکه ارزیابی فرمانداران در استان همدان براساس جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال خواهدبود، گفت: مدیران استان همدان ملزم شده اند ماهی یکبار به شهرستان ها سرکشی و راجع به اشتغال و مشکلات شهرستان صحبت و مذاکره کنند و نتیجه بگیرند.
کد خبر: ۵۲۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 12 November 2017
استاندار همدان گفت: ارزیابی فرمانداران استان همدان براساس جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال خواهد بود.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با قدردانی از مردم همدان به دلیل برپایی ۴۰ موکب در داخل کشور و ۱۰ موکب در خارج از کشور برای خدمات رسانی به زائران عنوان کرد: مردم استان همدان بخوبی و خودجوش و با عشق به اهل بیت(ع) به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه دادند.

وی با بیان اینکه همدان در اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی داشته است، گفت: در مجموع ۱۲۰ واحد در استان همدان باید به بخش خصوصی واگذار می شد که ۳۵۰ واحد واگذار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۵ درصد اراضی مستعد آبی استان همدان تحت آبیاری مدرن قرار گرفته است، گفت: درزمینه نیروگاه خورشیدی، همدان به عنوان پایلوت مطرح شده و تمام نیروگاه ها با سرمایه گذاری مستقیم خارجی اجرا شده است.

استاندار همدان بابیان اینکه ارزیابی فرمانداران در استان همدان براساس جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال خواهدبود، گفت: مدیران استان همدان ملزم شده اند ماهی یکبار به شهرستان ها سرکشی و راجع به اشتغال و مشکلات شهرستان صحبت و مذاکره کنند و نتیجه بگیرند.

نیکبخت از عمده نیازها و کمبودهای استان همدان را صنایع تبدیلی عنوان کرد و با بیان اینکه باید در این ارتباط بیشتر کار کنیم، گفت: مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرده رتبه استان همدان در کسب و کار از ۲۴ به ۱۱ رسیده که باید بیشتر کار کنیم.

استاندار همدان بابیان اینکه تمام ارکان نظام و وزارتخانه ها باید با هم تلاش کنند تا مشکل بیکاری و اشتغال حل شود، گفت: نمایندگان، وزیر کار را از پذیرش مسئولیت اشتغال، پشیمان نکنند و هر روز او را به مجلس نکشند.

وی با بیان اینکه وزیر به تنهایی قادر به ایجاد اشتغال نیست و همه باید کمک کنند، گفت: اگر توفیقی در استان همدان وجود دارد، به خاطر هم افزایی و همکاری است.

نیکبخت بابیان اینکه سر زده به بانک ها می روم تا مشکلات بانک ها حل شود، گفت: استان همدان در ریل توسعه قرار دارد و در بازرسی نهاد ریاست جمهوری مشخص شد که ۲۲ طرح از ۴۵ طرح و مصوبات سفر ۱۰۰ درصد به پایان رسیده و در اجرای مصوبات، استان اول کشور هستیم.

استاندار همدان بابیان اینکه درحال حاضر ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زایی وجود دارد، گفت: حدود ۵۰ تا۶۰ میلیارد تومان به عنوان کمک فنی و اعتباری در بانکها برای طرح هایی که نیاز به یارانه دارند، درنظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: هفته آینده با تمام دهیاران، رؤسای شوراهای شهر و روستا و مدیران بخش ها  دیداری خواهم داشت تا دراین ارتباط اطلاع رسانی کامل داشته باشم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار