آزادیخواه با تاکید بر اینکه امروز مردم ‌ملایر با این حرکت انقلابی و حماسی خود مسیر و‌ معبری جدید باز کردند و ثابت کردند حسینی هستند و‌ خواهند ‌ماند اظهار داشت: هیچ استبداد و استکباری نمی‌تواند به این مردم آسیب بزند و امروز دیگر آمریکا و استکبار زورش به‌ملت ایران‌ نمی‌رسد چرا که ما امام‌حسین(ع) و شهدا را داریم.
کد خبر: ۵۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 10 November 2017
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهدای مدافع حرم از ناموس شیعه دفاع کردند و طومار داعش و‌ هم دستانش را برچیدند و امروز ما باید به تاسی از سالار شهیدان و الگو گیری از شهدا کربلایی بمانیم.

به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام احد آزادیخواه  در جمع مردم عزادار اربعین حسینی با اشاره به اینکه اربعین سید الشهدا یک فرآیند اجتماعی بر گرفته از عقاید مردم بوده و ریشه در اعتقادات آنها دارد، اظهار داشت: اولین پیام همایش پیاده روی اربعین سیدالشهدا ایجاد وحدت و‌ همدلی و ایجاد حس نوع دوستی بین تمام انسان‌ها ، جهان اسلام، مسلمانان و حتی غیر مسلمانان است.

وی با بیان اینکه در پیاده روی اربعین شیعه، سنی، عرب و‌ عجم و همه انسان‌ها از هر دین و ‌مذهبی که هستند در کنار هم حرکت می‌کنند گفت: اینجا مسئله‌ای به عنوان اختلاف وجود ندارد و این نشان از عظمت و اقتدار اربعین ابا عبدالله حسین (ع) است.

آزادیخواه با تاکید بر اینکه امروز مردم ‌ملایر با این حرکت انقلابی و حماسی خود مسیر و‌ معبری جدید باز کردند و ثابت کردند حسینی هستند و‌ خواهند ‌ماند اظهار داشت: هیچ استبداد و استکباری نمی‌تواند به این مردم آسیب بزند و امروز دیگر آمریکا و استکبار زورش به‌ملت ایران‌ نمی‌رسد چرا که ما امام‌حسین(ع) و شهدا را داریم .

نماینده مردم ‌ملایر با بیان اینکه ایران اسلامی کشور امام زمان (عج)، فاطمه زهرا(س)و حضرت زینب کبری (س) است تصریح کرد: امروز آن اضطراب و‌حیرت ابا عبدالله در روز عاشورا تبدیل به عظمت و حماسه بین المللی حسینی شده است.

وی بیان‌کرد: این حضور و‌ خیل عاشقان سید الشهدا به صورت خود جوش بوده و خود مردم برای مردم‌ خدمت می‌کنند و گرنه کدام کشور اسلامی و غیر اسلامی می‌تواند به مدت 10 روز بیش از 20 میلیون انسان را پذیرایی کند، اسکان و غیره دهد و این نشان از عظمت ابا عبدالله الحسین (ع) است .

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه شهدای ما به تاسی از امامشان جان‌ خود را در راه دفاع از کشورشان فدا کردند و امنیت، آرامش و اقتدار آفریدند ‌گفت: حضور پر شور مردم شهید پرور و ولایی ملایر و هم‌نوایی با کاروان کربلا در اربعین حسینی نشان ‌می‌دهد که این مردم در همه‌ صحنه‌ها حضور دارند و فاصله‌ای بین آنها نیست و‌ همواره حسینی بوده و پیرو سالار شهدا هستند.

آزادیخواه با بیان اینکه جابربن عبدالله انصاری اولین زائر امام‌حسین(ع) بود و امروز آن یک جابر تبدیل به 20 میلیون زائر شده است ابراز امیدواری کرد: روزی برسد که‌ این همایش پیاده روی عاشقان و دلدادگان سید الشهدا جهانی شده ‌و فریاد استکبار ستیزی که از گلوی پر خون امام حسین (ع) متبلور بود برای همیشه تاریخ باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه شهدا طومار هدایت هستند گفت: شهدای مدافع حرم از ناموس شیعه دفاع کردند و طومار داعش و‌ هم دستانش را برچیدند و امروز ما باید به تاسی از سالار شهیدان و الگو گیری از شهدا کربلایی بمانیم.

به گزارش تسنیم همزمان با اربعین سالار شهیدان مردم‌ ولایی و شهید پرور ملایر به یاد اولین شهید مدافع حرم شهید حیدر ابراهیم خانی برای نخستین بار همانند زائران ضریح مقدس سیدالشهدا مسیر میدان آزادگان تا گلزار شهدای بهشت هاجر این شهر را پیاده روی کردند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار