شاهرخی بابیان اینکه تقویت احزاب برای فعالیت سیاسی و تقویت سمن ها برای فعالیت اجتماعی و فرهنگی یک اولویت است از راه اندازی مجمع عمومی جوانان با حضور جوانان شهرستان همدان خبرداد.
کد خبر: ۵۲۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 08 November 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: هیئت اندیشه‌ورز جوانان در استان همدان تشکیل می‌شود.

به گزارش مهر، سید سعید شاهرخی  در دیدار جوانان و اعضای سمن های استان همدان با بیان اینکه هیئت اندیشه ورز جوانان در استان همدان تشکیل می شود، گفت: تقویت سمن ها کمک به افزایش سرمایه اجتماعی است.

وی با اشاره به تاکید استاندار همدان بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی، گفت: جوانان و بانوان در دولت تدبیر و امید در اولویت هستند.

شاهرخی با تاکید براینکه باید فرصت نقش آفرینی به جوانان داده شود، گفت: هیچ دولتی بدون استفاده از ظرفیت مردم موفق نخواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در دولت فعلی سمن ها یک فرصت هستند، گفت: برون سپاری فعالیت دستگاه‌ها به سمن ها پیگیری می شود.

شاهرخی بابیان اینکه تقویت احزاب برای فعالیت سیاسی و تقویت سمن ها برای فعالیت اجتماعی و فرهنگی یک اولویت است از راه اندازی مجمع عمومی جوانان با حضور جوانان شهرستان همدان خبرداد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست به افزایش ۷۰ درصدی شمار سمن ها در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: بیکاری و آسیب های اجتماعی دو مشکل اولویت دار جوانان استان همدان است.

اسداله ربانی مهر کاهش ۶ درصدی طلاق در سال ۹۵ و کاهش ۴ درصدی آن در سال ۹۶ بعد از ۱۲ سال را از موفقیت ها برشمرد و گفت: راه اندازی ۲۰ سمن و خانه جوانان ملایر به زودی در برنامه قرار دارد.

وی بابیان اینکه همدان از فعالترین استانهای کشور در حوزه جوانان است، گفت: راه اندازی خانه جوانان و سمن سرا در سال ۹۵ در راستای تسهیل در فعالیت سمن ها و جوانان و افزایش ۲۶۰ درصدی پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان در نیمه اول سال جاری نیز از اقدامات صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار