این روزها برای تولید جدیدترین فیلم سینمایی سید جواد هاشمی گنج‌نامه شاهد حضور برترین‌های سینمای ایران است؛ کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم سینمایی سید جواد هاشمی برای تولید قسمت‌هایی از فیلم سینمایی یادشده راهی همدان شد تا با مستقر کردن عوامل ساخت فیلم در گنج‌نامه از ظرفیت غار آبزی‌دان در ساخت فیلم استفاده کند.
کد خبر: ۵۱۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 28 October 2017
غار آبزی‌دان گنج‌نامه میزبان هنرمندان و بازیگران مطرح سینما است. 

به گزارش تابناک همدان؛ غار آبزی‌دان  گنج‌نامه در مساحتی بالغ‌بر ۱٬۰۰۰ مترمربع و ارتفاع متغیر ۲٫۵ تا ۱۵ متر با چندین آبزی‌دان گوناگون با ظرفیتی بالغ  ۸۵٬۰۰۰ لیتر در سالن اصلی دارد و حالا چند روزی است که با تصویرهای هنری گروه ساخت و تولید «آهوی پیشونی سفید ۲» در انتظار است تا از طریق این فیلم متمایز روی پرده نقره‌ای سینما نقش ببندد. 

این غار با تلفیق دو عنصر متفاوت، صخره و کوهستان با اعماق آب‌های دریا و الهام از غارهای طبیعی طراحی‌شده است. در روزهای اخیر بخش‌های متفاوتی از فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» به کارگردانی سید جواد هاشمی به‌عنوان اثری غیرمتعارف با فانتزی‌های کودکانه و سرشار از اتفاقات جدید در ژانر کودک و نوجوان، همزمان با آغاز سال تحصیلی در غار آبزی‌دان گنج‌نامه جلوی دوربین رفت.

 تاکنون بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، امیررضا احمدی، هومن حاجی عبدالهی، امیر غفار منش، امیر سهیلی، ارسلان قاسمی و داریوش پیرو در فصل‌های اولیه این اثر ایفای نقش کرده‌اند. تصاویر اولیه این اثر سینمایی در دل جنگل‌های ساری و در کلبه‌هایی چوبی، داستان و ماجراهای آهو و پدر و مادرش را تصویر کرده‌اند و حالا ادامه داستان فیلم در غار آبزی‌دان گنج‌نامه در قاب دوربین جای می‌گیرد.

«آهوی پیشونی سفید۱» که پنج سال پیش به‌عنوان پرهزینه‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران روی پرده رفته است، توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان از آن خود کند. سید جواد هاشمی در اثر جدید خود قصه دیگری از آهوی پیشونی سفید را روایت می‌کند.

 در خلاصه داستان فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امور قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آنها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه «پیشونی سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر آهوی پیشونی سفید برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدرخوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به‌پیش مادرش بازگردد اما...

غار آکواریوم گنج‌نامه مکان بر روی پرده نقره ای


عوامل این فیلم سینمایی عبارت‌اند از نویسنده و کارگردان: سید جواد هاشمی، مدیر تولید: ایرج طایفه، جانشین تهیه و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، مدیر برنامه‌ریزی: یوسف طاهریان، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: علی شایان فر، آهنگساز: بهنام صبوحی، مدیر فیلم‌برداری: فرشاد خالقی، مدیر جلوه‌های بصری: محمدرضا نجفی امامی، مجریان طرح: بهارک رمضانی، مرتضی وطن‌خواه، صدابردار: امیر پرتو زاده، طراح لباس: سحر گوران، عکاس: لیلا خوش کنار، منشی صحنه: مهران گنبد لو، گروه روابط عمومی: مجید بهره‌مند، مریم احمدی، ندا ذوالفقاری.

بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، امیر غفار منش، هومن حاجی عبدالهی، سید جواد هاشمی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، فرزانه زهره وند، رکسانا وطن‌خواه و ساناز نادری.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار