عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه عمر انسان درحال گذر است، گفت: نسل فعلی با وجود این همه دشمنی که در مقابل دارد، مگر می‌تواند کار نکند و علم نیاموزد.
کد خبر: ۵۱۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 23 October 2017
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه عمر انسان درحال گذر است، گفت: نسل فعلی با وجود این همه دشمنی که در مقابل دارد، مگر می‌تواند کار نکند و علم نیاموزد.

به‌گزارش ایسنا، منطقه همدان، در بزرگداشت حماسه 30 مهر در همدان، با اشاره به اینکه علم امروز غیر از درس خواندن است، اظهار کرد: انسان کار زیاد و وقت کمی دارد و کسی که می‌خواهد کار کند، باید همه وقتش را برای آن بگذارد.

وی خطاب به دانش‌آموزان با بیان اینکه عمر انسان در حال گذر است و فدای زمان می‌شویم بنابراین نگویید که هنوز کودک هستیم، ادامه داد: امروز اگر کاری کردیم بعدها چیزی می‌شود چرا که کسی که جوانی خود را از دست می‌دهد چیزی برایش باقی نمی‌ماند.

آقامحمدی متوسط عمر ایرانیان را 74 سال دانست و گفت: هر فصل عمر انسان 20 سال است و بهار عمر دانش‌آموزان در حال اتمام است و این‌گونه نیست که فکر کنیم عمر زیادی داریم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همدان نیز در این مراسم گفت: از آموزش و پرورش استان خواستیم 30 مهر تا 13 آبان را به عنوان مبارزه با استکبار نامگذاری کند.

محمدصالح جباری تصریح کرد: هنوز در مورد 30 مهر اجتماعی در شهر همدان اتفاق نیفتاده است که هویت شهر مطرح شود و رسانه‌ها فعالیت کنند.

وی افزود: امسال بیشتر احساس کردیم که این اجماع سردتر شده و بنابراین نیازمند این است که کسانی‌که خود در حماسه 30 مهر حضور داشتند، در این زمینه همت داشته باشند.

به‌گزارش ایسنا؛ در این مراسم تحلیف مسئولان انجمن اسلامی دانش‌آموزی با حضور معاون سیاسی استاندار همدان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان آموزش و پرورش استان صورت گرفت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار