24 آبان ماه
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه دانشجویان دارای پایان‌نامه کاربردی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، بیان کرد: برگزاری این مسابقه در تنگاتنگ شدن ارتباط صنعت و دانشگاه تأثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 24 October 2017
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی ISI ویژه دانشجویان ارشد و دکترا خبر داد و گفت: این کارگاه 24 آبان ماه با حضور دکتر علی منتظری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ فاطمه عزیزی‌هرمز، از برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی ISI دانشجویان ارشد و دکترا خبر داد و اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه از سطح استان نیز می‌توانند شرکت کنند.

وی زمان برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی ISI را 24 آبان ماه دانست و گفت: مدرس این کارگاه دکتر علی منتظری است که سابقه ریاست سه دوره جهاد دانشگاهی را داشته و نام او در فهرست یک درصد دانشمند برتر جهان در حوزه علوم اجتماعی در پزشکی قرار دارد.

*مسابقه «دفاع سه دقیقه‌ای» دانشجویان فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد و دکترا

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان در ادامه از برگزاری مسابقه دفاع سه دقیقه‌ای برای نخستین بار در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با 9 استان کشور و برای دومین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی مسابقه دفاع سه‌دقیقه‌ای را ویژه دانشجویان فارغ‌التحصیل ارشد و دکترا دانست و عنوان کرد: در این مسابقه دفاع دانشجو باید در عرض سه دقیقه و با یک اسلاید از پایان‌نامه خود دفاع کند.

عزیزی‌هرمز به اهداف برگزاری چنین مسابقه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت، تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه‌گذاران و خارج شدن پایان‌نامه‌های کاربردی از قفسه‌ها و ورود آنها به عرصه صنعت از جمله اهداف این مسابقه علمی است.

وی با تأکید بر اینکه پس از ثبت‌نام تا نیمه آبان‌ماه دانشگاه‌ها فرصت معرفی دانشجویان را دارند، افزود: به احتمال زیاد مسابقه «دفاع سه دقیقه‌ای» در هفته پژوهش برگزار خواهد شد که قبل از آن نیز جلسه توجیهی برای آنها در نظر گرفته شده است.

*برگزاری سلسله کارگاه‌های کارآفرینی در جهاد دانشگاهی

 سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه دانشجویان دارای پایان‌نامه کاربردی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، بیان کرد: برگزاری این مسابقه در تنگاتنگ شدن ارتباط صنعت و دانشگاه تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنده این مسابقه به مرحله کشوری راه می‌یابد، اضافه کرد: از نفرات برتر این مسابقه در معرفی کتاب سال دانشجویی تقدیر می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه کارگاه‌های کارآفرینی در حال برگزاری است، گفت: سلسله کارگاه‌های کارآفرینی با هدف شناسایی موانع خلاقیت، پرورش ایده‌های برتر برای تولید و ارتباط با صنایع کوچک برگزار می‌شود و در نهایت یک تور بازدید از صنایع کوچک ویژه دانشجویان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار