معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اعلام کرد: در بخش رونق تولید تاکنون در بخش ثبت‌نام شدگان در واحد صنعت 300 واحد و در بخش کشاوزی 63 واحد گزارش شده که در مجموع یک هزار و 63 واحد در بخش صنعت و کشاورزی ثبت نام داشته اند.
کد خبر: ۵۱۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 24 October 2017
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: ۳۰۰ واحد صنعتی همدان برای دریافت تسهیلات رونق تولید‌ ثبت‌نام کردند.

به گزارش تسنیم ، عباس احمدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات رونق تولید در همدان تا 15 آبان فرصت دارند تا در سایت بهین یاب ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه  28 خردادماه سال 95 طرح رونق تولید از سایت بهین یاب فعال شد گفت: با اطلاع رسانی از طریق پیامک، روزنامه‌ها و غیره به واحدهای صنعتی اطلاع داده شد و در سه قسمت ثبت نام برای ارائه تسهیلات آغاز شد که امسال در بازسازی و نوسازی به اطلاع واحدهای صنعتی رسید و به دنبال آن کارگروه بررسی در سازمان به عنوان دبیرخانه شروع به کار کرد.

احمدی عنوان کرد: تمام ثبت‌نام‌کنندگان در ابتدا به بانک عامل معرفی و گزارش کارشناسی انجام و با حضور نمایندگان عامل جلساتی گذاشته شد که تاکنون 23 جلسه در این راستا برگزار شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اعلام کرد: در بخش رونق تولید تاکنون در بخش ثبت‌نام شدگان در واحد صنعت 300 واحد و در بخش کشاوزی 63 واحد گزارش شده که در مجموع یک هزار و 63 واحد در بخش صنعت و کشاورزی ثبت نام داشته اند.

احمدی افزود: 135 واحد در بخش صنعت به بانک معرفی شده و در بخش کشاورزی نیز 283 واحد که مجموعا 418 واحد بوده است و در مورد پرداختی‌های خارج از طرح ستاد رونق نیز 11 بانک امسال در بخش صنعت 2471 فقره و 256 میلیارد تومان پرداختی داشتند.

وی اعلام کرد: بانک‌های عامل استان در بخش اصناف به 5474 فقره واحد صنفی 207 میلیارد تومان پرداختی داشتند و در بخش صنعت، معدن و تجارت نیز 456 میلیارد تومان به جز رونق تولید پرداخت کرده‌اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه فرصت ثبت نام در سایت بهین یاب تا 15 آبان تمدید شده است تصریح کرد: از آن زمان به بعد امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود ندارد ضمن اینکه ثبت نام برای طرح های گردشگری نیز از اواسط یا اواخر آبان ماه شروع می‌شود.

احمدی تصریح کرد: برای طرح‌های رونق تولید یارانه در نظر گرفته شده که این یارانه برای بخش کشاورزی و صنعت اعمال می‌شود و جزئیات و چگونگی آن در آینده اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: درصدی از متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی و صنعت انصراف داده و یا عدم مراجعه به بانک داشتند که این موارد به دلیل نرخ سود بوده و یا برخی امکان تأمین وثیقه بانکی را ندارند که در حال بررسی موارد هستیم و گزارش آخرین وضعیت در جلسه آینده ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار