استاندار همدان گفت: تصمیم دولت در معرفی دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان بعنوان گزینه تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت دوازدهم قابل احترام، حمایت و پشتیبانی تمام مدیران دولتی است.
کد خبر: ۵۱۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 23 October 2017
استاندار همدان گفت: تصمیم دولت در معرفی دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان بعنوان گزینه تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت دوازدهم قابل احترام، حمایت و پشتیبانی تمام مدیران دولتی است.

به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت درباره معرفی منصور غلامی گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: وقتی دولت تصمیمی می گیرد ما مدیران دولتی نیز باید احترام، حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی ادامه داد: مگر می شود دکتر روحانی رئیس جمهوری کشور یک نفر را به عنوان گزینه تصدی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری انتخاب و به مجلس معرفی کند و ما نه بگوییم.

گفتنی است صبح شنبه 29مهرماه 96، رئیس جمهوری کشورمان به طور رسمی 'رضا اردکانیان' را به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو و 'منصور غلامی' را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

منصور غلامی عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی‌سینا با مرتبه استادی، ریاست دانشگاه بوعلی سینا را در دولت‌های هفتم و هشتم و دولت‌های یازدهم و دوازدهم برعهده داشته ‌است.

وی دارای مدرک دکترای تخصصی از دانشگاه آدلاید استرالیا است.

گفتنی است، منصور غلامی متولد سال 1332 در شهر همدان است که مدرک کارشناسی خود را در سال 1355 در رشته ترویج وآموزش کشاورزی از مدرسه عالی کشاورزی همدان اخذ و از سال 1359 تا 1360 عضو جهاد سازندگی همدان و مسئول اردوگاه روستایی بوده ‌است.

وی از سال 1360 تا 1362سرپرستی دانشکده کشاورزی شهرکرد، وابسته به دانشگاه اصفهان را به عهده داشته و همزمان عضو جهاد دانشگاهی اصفهان نیز بوده است.

منصور غلامی در سال 1364 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم باغبانی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد و در همان سال به ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی ‌سینا منصوب شد و تا پایان سال 1367 این مسؤلیت را عهده دار بود.

وی در سال 1370، برای تحصیل در مقطع دکتری به دانشگاه آدلاید استرالیا رفت و در سال 1374 در مقطع دکتری رشته علوم باغبانی از این دانشگاه دانش آموخته شد و به ایران بازگشت.

پس از بازگشت به ایران، به مدت یک سال به‌ عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه بوعلی‌سینا انجام وظیفه کرد و پس از آن، در دولت‌های هفتم و هشتم ریاست دانشگاه بوعلی‌ سینا را عهده‌ دار بود که او هم اکنون نیز رئیس دانشگاه بوعلی سینا است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار