نیکبخت با بیان اینکه امسال، هم سود بانک کم شده ، هم یارانه‌ای در کنار سود بانکی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده که باید به تولیدکنندگان اطلاع رسانی شود، گفت: شرایط برای ورود با رغبت متقاضیان فراهم است تا تولید و اشتغال رونق بگیرد. از بانکها می‌خواهم به رونق تولید و اشتغال کمک کنند.
کد خبر: ۵۱۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 22 October 2017
استاندار همدان با بیان اینکه بانک‌ها برای رونق تولید و اشتغال در استان کمک کنند گفت: بانک‌های خصوصی کمترین همکاری را در پرداخت تسهیلات تولید دارند.

به گزارش تسنیم محمد ناصر نیکبخت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: از بانک‌های استان  می‌خواهم که سهمیه استان را برای تولید به صورت کامل و بیشتر جذب کنند.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند سرمایه گذاری است و بخش خصوصی بدون کمک بانک‌ها نمی‌تواند سرمایه گذاری کند، افزود: ماموریت ما برای کشورمان که خواسته مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است، ایجاد اشتغال است لذا باید سیستم اداری، بانکها و بخش خصوصی با تعامل بتوانند از اشتغال موجود صیانت کنند و اشتغال جدید ایجاد کنند.

نیکبخت با بیان اینکه امسال، هم سود بانک کم شده ، هم یارانه‌ای در کنار سود بانکی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده که باید به تولیدکنندگان اطلاع رسانی شود، گفت: شرایط برای ورود با رغبت متقاضیان فراهم است تا تولید و اشتغال رونق بگیرد. از بانکها می‌خواهم به رونق تولید و اشتغال کمک کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه انتظار دارم جلسه بعدی گزارش بانکها تغییر کرده باشد گفت: از بانک ملت انتظار بیشتری دارم دستگاه های نظارتی یکی از معاونین را برای این کار بگذارند و دلیل مراجعه نکردن متقاضیان به بانک را پس از اعلام بانکها بررسی کنند.

وی با بیان اینکه باید در امور تولید تسهیل و روان‌سازی کرد اما نه به قیمتی که بانک‌ها بدبین شوند بلکه باید مصالح بانک و تولید کننده را با هم دید، گفت: جلسه‌ای با بانکهای خصوصی برگزار شود تا از ظرفیت این بانکها هم برای تولید و اشتغال استفاده لازم شود.

نیکبخت با بیان اینکه سعی کرده‌ام هیچ وقت پنج شنبه و جمعه ها در تهران نباشم و در توافق با وزارت کشور قرار شد دوشنبه و سه شنبه در تهران پیگیری موضوع داشته باشیم، گفت: کار ما در این دو روز سنگین تر از کار در استان است نمایندگان در هر کجا لازم بود، حضور داشتند و همراهی داشته‌اند.

استاندار همدان با بیان اینکه به همراه رئیس دانشگاه بوعلی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در جلسه‌ای با معاون سازمان برنامه و بودجه با تامین اعتبار انجام شده دانشگاه دی 8 از ترم آینده در همدان در 16 رشته پذیرش خواهد داشت، افزود: باید بهترین خدمات به دانشجویان دی 8 داده شود

استاندار همدان با بیان اینکه در این جلسه برای دریافت اعتبار احداث زیرساخت‌های شهر جهانی لالجین مذاکره و توافق شد، گفت: در آبان ماه سال بعد، همدان ، میزبان اجلاس جهانی گردشگری است و باید از الآن آمادگی لازم ایجاد شود.

استاندار همدان با اشاره به جلسه با فرزندان مرحوم فرشچیان ، گفت:در این جلسه که نمایندگان همدان و فامنین هم حضور داشتند، ساخت مرکز جامع سرطان همدان و مشارکت بنیاد فرشچیان و احداث بیمارستان 500 تختخوابی توافق شد.

نیکبخت با اعلام نوافق با مدیر عامل راه آهن درباره اتمام 12 کیلومتر باقی مانده راه آهن تهران- همدان گفت:  امسال جشنواره انیمیشن در همدان برگزار می‌شود و قرارداد آن با صدا و سیما منعقد شده و جشنواره زمستانی هم خواهیم داشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار