فرماندار ملایر با اشاره به اقدامات کمیته‌های مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح کرامت افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، انهدام و متلاشی شدن باندهای تهیه و توزیع توسط نیروی انتظامی، توزیع و تهیه بروشور، برپایی نمایشگاه، سی آموزشی، پخش فیلم و کلیپ و... ازجمله این اقدامات بوده است.
کد خبر: ۵۱۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 20 October 2017
فرماندار ملایر گفت: تاکنون ۶۳ مصوبه ملی برای پیکری و اجرای طرح ملی کرامت  تصویب‌شده است. 

به گزارشتابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد طرح کرامت این شهرستان اظهار داشت: تاکنون ۶۳ مصوبه ملی برای پیگیری و اجرای این طرح تصویب‌شده است. 

وی عنوان کرد: مسئولیت اجرایی طرح کرامت برعهده فرمانداری و جانشینی آن بر عهده سپاه ملایر است.

 وی گفت: نگاه اصلی ما در اجرای این طرح مشارکت گسترده مردم و ایجاد انزجار عمومی علیه اعتیاد  است.

رضایی تصریح کرد: هدف از تشکیل هفت کارگروه تخصصی و ۴ کمیته شامل کمیته‌های فرهنگی، درمان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، مقابله و صیانت و حمایت‌های اجتماعی در ملایر در راستای اجرای طرح ملی کرامت می‌باشد و همه کمیته‌ها و دستگاه‌ها به جد پیگیر اجرای این طرح هستند.

فرماندار ملایر  با اشاره به اقدامات کمیته‌های مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح کرامت افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، انهدام و متلاشی شدن باندهای تهیه و توزیع توسط نیروی انتظامی، توزیع  و تهیه بروشور، برپایی نمایشگاه، سی آموزشی، پخش فیلم و کلیپ و... ازجمله این اقدامات بوده است. 

وی افزود: امسال کشفیات شهرستان بالای۵۰ درصدنسبت به سال گذشته بیشتر شده است و تنها شهرستانی هستیم که بانک اطلاعاتی جامعی در مورد عمده‌فروشان، خورده فروشان و مصرف‌کنندگان راداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار