رئیس کمیسیون اقتصاد،سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهرهمدان گفت:مسیر دسترسی میدان بار جدید همدان بایدتعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۵۱۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 20 October 2017
رئیس کمیسیون اقتصاد،سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهرهمدان گفت:مسیر دسترسی میدان بار جدید همدان بایدتعیین تکلیف شود.

به گزارش مهر،مریم روان بخش درجلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری وگردشگری شورای شهر همدان گفت: با توجه به اینکه عملیات اجرایی پروژه میدان بار جدید همدان در سال جاری شروع شده و به دلایلی پیشرفت فیزیکی آن به تاخیر افتاده باید هر چه سریعتر مشکلات احصاء شده و در اجرای پروژه تسریع شود.

روان بخش اضافه کرد: مقرر شده میدان بار جدید همدان با ظرفیت بارانداز عرضه میوه و تره بار در غرب کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید برای تعیین تکلیف مکان میدان بار قدیم نیز طرحی اقتصادی و توجیهی ارائه شود.

تعیین زمانبندی دقیق اتمام پروژه میدان بار جدید

سخنگو و رئیس شورای شهر همدان نیز بر تعیین زمانبندی دقیق اتمام پروژه میدان بار جدید تاکید کرد و گفت: باید جلسه ای با حضور کسبه و غرفه داران میدان بار قدیم و مدیران مرتبط شهرداری برای پیش فروش غرفه های میدان جدید برگزار شود.

کامران گردان با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از خواب سرمایه غرفه های جدید باید پیش فروش شود، اظهار داشت: برای جذب سرمایه گذار و اجرای طرحی جدید برای مکان میدان بار قدیم باید فراخوان داده شود.

گردان تاکید کرد: باید برای تعیین راه دسترسی مناسب میدان بار جدید جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهرداری برگزار شود.

وی بر ارائه ایده و طرحی برای میدان بار قدیم تاکید و اضافه کرد: همچنین باید بازدیدی با حضور کسبه و غرفه داران میدان بار از پروژه انجام شود تا از نزدیک شاهد اجرا و پیشرفت پروژه باشند.

باید در پیش فروش غرفه های میدان بار جدید کسبه میدان بار قدیم در اولویت قرار  گیرند

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید در پیش فروش غرفه های میدان بار جدید کسبه میدان بار قدیم در اولویت قرار  گیرند، گفت: مقرر شده این پروژه با همکاری و مشارکت کسبه احداث شود.

سیدمسعود عسگریان با بیان اینکه با سرمایه گذاری در این پروژه انگیزه صاحبان غرفه های میدان بار قدیم افزایش می یابد، افزود: انتظار می رود تا پایان سال جاری بخش عمده‌ای از اقدامات اداری و عمرانی طرح انجام شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان نیز  با اشاره به اینکه سیاست گذاری و اقدامات کارشناسی ایجاد راه دسترسی برای میدان بار جدید بر عهده اداره راه و شهرسازی است، گفت: طبق پیگیریهای مدیرکل این اداره و تاکید استانداری و شورای شهر این موضوع در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته است.

مهدی مجیدی از بررسی تعیین تکلیف میدان بار قدیم خبرداد و افزود: با طراحان مربوطه رایزنی هایی صورت گرفته تا طرحی با معماری مناسب تهیه کرده و به شهرداری ارائه دهند.

مدیرعامل کنسرسیوم سرمایه‌گذاری پروژه میدان میوه و تره بار جدید نیز گفت: جاده دسترسی مهمترین مشکل این پروژه است که تا کنون در این زمینه نتیجه ای حاصل نشده است.

گلمحمدی اضافه کرد: ارائه انشعابات برای میدان بار جدید و ادامه روند کار منوط به تعیین مسیر دسترسی پروژه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار